۴۶۰ مورد استعدادیابی ورزشی ویژه بانوان اردبیل انجام شد
۴۶۰ مورد استعدادیابی ورزشی ویژه بانوان اردبیل انجام شد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، مژگان سلطانی ظهر جمعه در حاشیه بررسی برنامه‌های ورزشی بانوان اردبیلی در سال جاری تصریح کرد: علاوه بر این ۹۶۸ مسابقه نیز در سال گذشته برگزار شده است. وی با اشاره به وجود استعدادهای شاخص ورزشی در بین بانوان اردبیلی، اضافه کرد: سال گذشته ۲۲ […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، مژگان سلطانی ظهر جمعه در حاشیه بررسی برنامه‌های ورزشی بانوان اردبیلی در سال جاری تصریح کرد: علاوه بر این ۹۶۸ مسابقه نیز در سال گذشته برگزار شده است.

وی با اشاره به وجود استعدادهای شاخص ورزشی در بین بانوان اردبیلی، اضافه کرد: سال گذشته ۲۲ بانوی ورزشکار استان به تیم های ملی دعوت شدند.

رئیس گروه بانوان اداره ورزش و جوانان استان تأکید کرد: به منظور ترویج ورزش همگانی سال گذشته ۶۸۱ ورزش همگانی صبحگاهی نیز برگزار شده است.

سلطانی به انجام ۱۰۰ همایش پیاده‌روی نیز اشاره کرد و گفت: برنامه‌های ذکر شده در سال جاری نیز تداوم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه سلامت بانوان به دلیل نقش کلیدی در خانواده‌ها، تأثیر مستقیم در سلامت خانواده دارد، اضافه کرد: سال گذشته دو کتاب، ۹۱ مقاله و ۸۰ بروشور برای آگاهی بخشی اهمیت ورزش بانوان تولید شده است.

رئیس گروه بانوان اداره ورزش و جوانان استان به ضرورت تزریق اعتبارات مناسب به بخش ورزش بانوان تأکید کرد و گفت: اعتبارات در واقع می‌تواند زمینه شکوفایی استعدادهای ورزشی بانوان را موجب شود.