اجرای پروژه‌های سلامت‌محور در اردبیل مورد تأکید است
اجرای پروژه‌های سلامت‌محور در اردبیل مورد تأکید است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، مجید خدابخش صبح جمعه در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین مسیر پیاده‌روی کشور در دور دریاچه شورابیل تصریح کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی که بتوانند شور و نشاط اجتماعی به دنبال داشته و به سلامت مردم کمک کنند قابل تقدیر است. وی با اشاره به راه‌اندازی بزرگ‌ترین مسیر […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، مجید خدابخش صبح جمعه در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین مسیر پیاده‌روی کشور در دور دریاچه شورابیل تصریح کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی که بتوانند شور و نشاط اجتماعی به دنبال داشته و به سلامت مردم کمک کنند قابل تقدیر است.

وی با اشاره به راه‌اندازی بزرگ‌ترین مسیر پیاده‌روی کشور به طول هفت کیلومتر و ۲۰۰ متر در دور دریاچه شورابیل اضافه کرد: مسیر پیاده‌روی می‌تواند زمینه ورزش‌های همگانی و شور و نشاط اجتماعی را افزایش دهد.

استاندار اردبیل به هزینه کرد ۱۰ میلیارد تومانی برای این پروژه اشاره کرد و گفت: اقدام شهرداری اردبیل برای اجرای مسیر پیاده روی قابل تقدیر است.

خدابخش با بیان اینکه دریاچه شورابیل یکی از مواهب طبیعی شهر اردبیل محسوب می‌شود، اضافه کرد: لازم است پروژه‌های سلامت‌محور دور این دریاچه اجرا شود.