مدرسه آموزشی- تفریحی ریاضی برگزار می‌شود
مدرسه آموزشی- تفریحی ریاضی برگزار می‌شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا، دانشکده ریاضی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان به‌منظور ایجاد انگیزه و کمک به دانشجویان کارشناسی ریاضی در انتخاب زمینه تخصصی برای تحصیل در مقاطع بالاتر هر ساله مدرسه‌ای آموزشی-تفریحی برگزار می‌کند. این مدرسه در سال ۱۳۹۶ از تاریخ چهارم تا هشتم شهریورماه با تمرکز بر […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا، دانشکده ریاضی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان به‌منظور ایجاد انگیزه و کمک به دانشجویان کارشناسی ریاضی در انتخاب زمینه تخصصی برای تحصیل در مقاطع بالاتر هر ساله مدرسه‌ای آموزشی-تفریحی برگزار می‌کند.

این مدرسه در سال ۱۳۹۶ از تاریخ چهارم تا هشتم شهریورماه با تمرکز بر زمینه‌های تخصصی «نظریه گراف مشتمل بر کاربرد گراف در تحلیل شبکه‌های اجتماعی»، «آشنایی با ریاضیات مالی: نظری و محاسباتی» و «ریاضی کاربردی مشتمل بر ریاضی فازی – پردازش تصویر- شبکه‌های جریان – آنالیز ماتریس‌های تنک» برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی https://iasbs.ac.ir/seminar/math/school/96/ مراجعه کرده و یا با پست الکترونیکی mathschool@iasbs.ac.ir مکاتبه کنند.

انتهای پیام