جشن شکرانه پیروزی حجت الاسلام روحانی  در بیله سوار برگزار شد
جشن شکرانه پیروزی حجت الاسلام روحانی  در بیله سوار برگزار شد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از روز پنجشنبه ایرنا، احد ندایی مسئول ستاد تبلیغاتی روحانی در بیله سوار در این آیین گفت: مردم با حضور حداکثری خود پایه های نظام جمهوری اسلامی را تقویت و دشمنان را ناامید کردند.وی با اشاره به اینکه با انتخاب دکتر روحانی امید به آینده ای بهتر دوباره […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از روز پنجشنبه ایرنا، احد ندایی مسئول ستاد تبلیغاتی روحانی در بیله سوار در این آیین گفت: مردم با حضور حداکثری خود پایه های نظام جمهوری اسلامی را تقویت و دشمنان را ناامید کردند.
وی با اشاره به اینکه با انتخاب دکتر روحانی امید به آینده ای بهتر دوباره در ایران زنده شد، افزود: مردم به برنامه های مدون دکتر روحانی در حوزه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی رای دادند تا زمینه های توسعه و آبادانی ایران اسلامی بیش از پیش فراهم شود.
وی با بیان اینکه سیاست های دولت تدبیر و امید بر منطق و عقلانیت استوار است، اضافه کرد: مردم با انتخاب دکتر روحانی نشان دادند که تحت تاثیر عوام فریبی و دروغ قرار نمی گیرند و افزایش آگاهی مردم قابل ستایش است.
ندایی افزود:هدف اصلی همه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سربلندی کشور و حضور پرشور مردم در انتخابات بود و مردم در نظام اسلامی آزاد بودند بین دو تفکر برای اداره کشور از طریق صندوق رای یکی را انتخاب کنند.
وی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر دولت دوازدهم به مطالبات مردم به ویژه جوانان، تصریح کرد:امیدواریم پیام و خواسته جوانان بیش از پیش از سوی همه ارکان نظام شنیده شده و در راستای تحقق مطالبات گام برداشته شود.
وی افزود: مردم ایران با اتخاب حجت الاسلام حسن روحانی بار دیگر به منش و شیوه اعتدال رای دادند و تاکید داشتند که از افراط و تفریط خسته شدند و حاضز نیستند به گذشته برگردند
ندایی حمایت مردم در ادامه کار دولت را مهم دانست و افزود: مردم باید مانند چهار سال گذشته بار دیگر دولت را یاری کنند و البته دولت اقای روحانی نیز از حقوق عامه مردم صیانت کنند و به موضوعات اقتصادی توجه بیشتری داشته باشد
پذیرایی و پخش چند قطعه موسیقی حماسی و نمایش کلیپ و سرود و شعر خوانی از جمله برنامه های این مراسم در شهرستان بیله سوار بود.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
۶۰۱۶/۶۰۱۸