ایران محور قدرت در منطقه است
ایران محور قدرت در منطقه است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، سردار حسین سلامی بعد از ظهر چهارشنبه در آئین بهره بر داری فاز اول طرح احیا و توسعه اراضی کشاورزی ۲ هزار و ۵۰۰ هکتاری آراز – دشت شیبلو در پلدشت اظهارداشت: ایده نیروی زمینی سپاه ایجاد امنیت پایدار از طریق توسعه خدمت و گسترش […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، سردار حسین سلامی بعد از ظهر چهارشنبه در آئین بهره بر داری فاز اول طرح احیا و توسعه اراضی کشاورزی ۲ هزار و ۵۰۰ هکتاری آراز – دشت شیبلو در پلدشت اظهارداشت: ایده نیروی زمینی سپاه ایجاد امنیت پایدار از طریق توسعه خدمت و گسترش آبادانی و مشارکت مردم است.

وی افزود: ساخت بزرگترین پالایشگاه جهان با پیشرفته‌ترین امکانات در ستاره خلیج فارس گواهی بر قدرت سپاه در عرصه سازندگی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: تنها اجرای طرحهای بزرگ هدف نیست بلکه هدف مهمتر محرومیت زدایی از کشور است چرا که همواره رهبر معظم انقلاب بر محرومیت زدایی تاکید دارند.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، محرومیت زدایی، فقرزدایی، حمایت از مظلومان و برطرف کردن مشکلات محرومان زیباترین معانی است که در ذهن رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران موج می‌زند افزود: وجود چنین رهبری یک موهبت الهی برای کشور ماست و به جرأت می‌توان گفت هیچ کشور و ملتی از این نعمت برخوردار نیست و باید برای این موضوع خداوند را پیوسته شکر بگوییم.

سردار سلامی بیان کرد: شخصیت رهبری نافذ و گسترس پذیر است و در متن جامعه حرکت می‌کند و ذهن‌ها را می‌سازد و قلب‌ها را متحول می‌کند و نظام به این موضوعات باور دارد از این رو لباس سپاه هم به لباس سربازی، جانبازی و فداکاری و هم به لباس خدمت تبدیل می‌شود و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این ایده را در ذهن دارد که هم منطقه را بسازد و هم امن کند.

فاز نخست توسعه اراضی ایثارگران آراز ۳ دشت شیبلوی پلدشت با حضور سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و آقای سعادت استاندار افتتاح شد.

در فاز نخست ۱۰۷۰ هکتار از مجموع ۱۵۲۰ هکتار زیر کشت محصول استراتژیک گندم رفته است و به صورت سهام به مردم منطقه واگذار می‌شود.

 با بهره برداری از فاز دوم این طرح تا پایان سال جاری، در ۴۵۰ هکتار از این اراضی محصولات استراتژیک کشت خواهد شد.