صدور پروانه کاربرد نشان استاندارد اجباری دیگ بخار برای نخستین بار در استان زنجان
صدور پروانه کاربرد نشان استاندارد اجباری دیگ بخار برای نخستین بار در استان زنجان

داود کارگرزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اهمیت مقوله ایمنی و کیفیت در طراحی و ساخت دیگ های بخار ،اداره کل استاندارد این استان نسبت به استاندارد سازی این محصول اقدام کرد.وی اظهار کرد: دیگ بخار از جمله ملزومات اصلی تاسیسات مرکزی واحدهای تولیدی به شمار می […]

داود کارگرزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اهمیت مقوله ایمنی و کیفیت در طراحی و ساخت دیگ های بخار ،اداره کل استاندارد این استان نسبت به استاندارد سازی این محصول اقدام کرد.
وی اظهار کرد: دیگ بخار از جمله ملزومات اصلی تاسیسات مرکزی واحدهای تولیدی به شمار می رود و بازدید و کنترل ادواری، توسط کارشناسان فنی و بازرسان شرکت های بازرسی واجد شرایط از جمله اقدامات مداوم این اداره کل برای حفظ و پایش این محصولات توسط شرکت های تحت پوشش استان است.
کارگرزاده افزود: بر این اساس طی سال گذشته ۶۱ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی برای فرآورده های تولید شده در استان زنجان صادر شد.
وی خاطر نشان کرد: هدف از صدور پروانه های کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی کنترل کیفیت و رعایت استانداردها در واحدهای تولیدی سطح استان و همچنین ترغیب واحدهای تحت پوشش این اداره کل نسبت به ارتقای کیفیت محصولات تولید شده در واحدهای استان، بر اساس معیارهای سازمان ملی استاندارد ایران است.
۸۰۶۸/۷۳۲۰
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش