میزان ورزش بانوان ارتباط تنگاتنگ با کیفیت زندگی خانواده ها دارد
میزان ورزش بانوان ارتباط تنگاتنگ با کیفیت زندگی خانواده ها دارد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، فریبا محمدلو بعدازظهر سه‌شنبه در نشست تخصصی ورزش بانوان استان اردبیل تصریح کرد: بانوان ورزشکار به مراتب سلامت جسمی و روحی بیشتری داشته و کیفی‌تر زندگی می‌کنند. وی افزود: به دلیل این تأثیرگذاری توسعه ورزش بانوان از ضرورت‌ها است و دولت به این مقوله توجه […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، فریبا محمدلو بعدازظهر سه‌شنبه در نشست تخصصی ورزش بانوان استان اردبیل تصریح کرد: بانوان ورزشکار به مراتب سلامت جسمی و روحی بیشتری داشته و کیفی‌تر زندگی می‌کنند.

وی افزود: به دلیل این تأثیرگذاری توسعه ورزش بانوان از ضرورت‌ها است و دولت به این مقوله توجه ویژه دارد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل تأکید کرد: در خود استان اردبیل بانوان ورزشکار با توانمندی قابل‌توجه داریم که نیازمند حمایت و هدایت هستند.

محمدلو با بیان اینکه ایجاد معاونت ورزش در سطح استان‌ها می‌تواند تأثیرات مطلوبی داشته باشد، اضافه کرد: برای حمایت از ورزش همگانی بانوان اردبیلی اعتباری برای تجهیز و توسعه پارک بانوان در نظر گرفته شده است.

وی به فعالیت پنج مدیرکل، پنج معاون مدیرکل و ۱۰۰ کارشناس مسئول زن در ادارات استان اشاره و تأکید کرد: ترویج ورزش در بین بانوان شاغل در ادارات نیز ضرورت ویژه دارد.