تولید  و پخش۷۰۰ دقیقه برنامه در مرکز زنجان همزمان با ماه رمضان
تولید  و پخش۷۰۰ دقیقه برنامه در مرکز زنجان همزمان با ماه رمضان

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از صدا و سیمای مرکز زنجان، مرتضی صفری افزود: حماسه فتح خرمشهر بعنوان یکی از مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس همواره در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس به یادگار باقی است. از این رو هر ساله در سالروز این حماسه بزرگ رسانه استانی […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از صدا و سیمای مرکز زنجان، مرتضی صفری افزود: حماسه فتح خرمشهر بعنوان یکی از مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس همواره در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس به یادگار باقی است. از این رو هر ساله در سالروز این حماسه بزرگ رسانه استانی ویژه برنامه هایی را تدارک می بیند .

وی ادامه داد: معاونت سیما برنامه شبانه زنده گجه لر و همچنین برنامه صبحگاهی سلام زنجان را به صورت ویژه به این موضوع اختصاص داده که با دعوت از فرماندهان و رزمندگان  هشت سال دفاع مقدس به ویژه آنانی که در این حماسه بزرگ حضور داشتند، به تشریح این عملیات بزرگ از زوایای مختلف می پردازد . پخش سرودهای حماسی، تصاویر مربوط به هشت سال دفاع مقدس، مصاحبه مردمی و …. از آیتمهای متنوع این برنامه ها هستند .

صفری افزود:  علاوه بر این برنامه تولیدی امتداد نیز در سیما در این قسمت به تشریح این عملیات خواهد پرداخت .  سایر برنامه های روتین حوزه  سیما در کنار برنماه تأمینی پخش نیز هرکدام به فراخور موضوع به این موضوع پرداخت خواهند کرد . در مجموع معاونت سیما ۴۳۰ دقیقه برنامه و آیتم برای پاسداشت این رویداد مهم دفاع مقدس پیش بینی کرده است .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ادامه داد: معاونت صدای مرکز نیز همچون سیما برنامه روتین و پرشنونده رادیوی استانی از قبیل آخشاملار، یاشاییش ، سلام زنجان و …. را به این موضوع اختصاص داده و برنامه های مختلفی را نیز تأمین کرده که پخش خواهد کرد . در مجموع معاونت صدا نیز ۱۹۰ دقیقه، برنامه تدارک دیده است .

صفری افزود: معاونت خبر مرکزهم با تولید۵۷ خبر و گزارش رادیو تلویزیونی، تفسیر و گفتگوی زنده خبری و مصاحبه با صاحبنظران سیاسی و نظامی، ابعاد مختلف عملیات بزرگ بیت المقدس را بررسی کنند.