روابط تجاری ایران با کشورهای همسایه در دولت  دوازدهم گسترش یابد
روابط تجاری ایران با کشورهای همسایه در دولت  دوازدهم گسترش یابد

بهروز پورسلیمان روز سه شنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علی رغم وضعیت حساس سیاسی و اقتصادی کشورمان و کاستی‌ها و نارسایی‌ها در حوزه اقتصادی دولت یازدهم در این ۳٫۵ سال توانسته جان دوباره‌ای به بخش تجارت خارجی ببخشد. وی اضافه کرد: عدالت و انصاف حکم می‌کند که صادقانه بگوییم این دولت […]

بهروز پورسلیمان روز سه شنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علی رغم وضعیت حساس سیاسی و اقتصادی کشورمان و کاستی‌ها و نارسایی‌ها در حوزه اقتصادی دولت یازدهم در این ۳٫۵ سال توانسته جان دوباره‌ای به بخش تجارت خارجی ببخشد.
وی اضافه کرد: عدالت و انصاف حکم می‌کند که صادقانه بگوییم این دولت اقتصاد کشور را از ته دره بیرون کشید و در ریل توسعه قرار داد و اگر ۲۹ اردیبهشت خلاف عقلانیت و براساس احساسات تصمیم‌گیری می شد تنش‌ها و گرفتاری‌های بیشتری برای کشور بوجود می آمد و بیش از همه در برابر نسل آینده شرمنده می شدیم.
رئیس اتاق مشترک ایران و آذربایجان گفت: دولت تدبیر و امید تمام طرح‌های علمی، اقتصادی، پژوهشی، ارتقا معیشت مردم، حمایت از تجار و بازرگانان، صنعتگران و سرمایه‌گذاران را در اولویت کاری خود قرار داد و همه این تلاش‌ها در مسیر توسعه روزافزون است.
پورسلیمان افزود: با بهبود وضعیت کسب و کار و ارتقا معیشت مردم به شکل واقعی‌تر می توان حرکت این دولت را در مسیر عقلانیت و توسعه عدالت اجتماعی لمس و احساس کرد.
وی بیان کرد: فراموش نکردیم که زمانی در این کشور حتی در صدور نفت با محدودیت‌های بین‌المللی و تنش‌های مستمر جهانی روبه‌رو بودیم به طوریکه حق کشتیرانی از ما گرفته شده بود و ما در حوزه صادرات با هزاران مشکل و دغدغه روبه‌رو بودیم که همه این نارسایی‌ها را دولت تدبیر و امید در این سال‌ها برطرف کرده است.
نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل اضافه کرد: این دولت امید، آرامش و اطمینان خاطری را به مردم باز گردانده و تورم روزافزون را تک رقمی کرده و در کنار آن با ایجاد تعامل با دنیا به ویژه کشورهای همسایه مددرسان تجار، بازرگانان و تولیدکنندگان شده است.
پور سلیمان با بیان اینکه بعد از چهار سال تلاش و کوشش بستر برای توسعه همه‌جانبه فراهم آمده و ضروری است برای تداوم این راه پر فراز و نشیب به دولت بعدی روحانی اعتماد داشته باشیم، ادامه داد: باید در این شرایط حساس و خطیر به نحوی عمل کرد تا کشور بیش از گذشته در ریل توسعه قرار بگیرد.
وی گفت: مردم در این دوره از انتخابات به دکتر روحانی بخاطر کارنامه موفق در بحث سیاست های داخلی و خارجی اعتماد کردند و انتظار داریم در دولت دوازدهم مطالبات مردم برآورده و فضای کسب و کار و تجارت هم برای بازرگانان بیش از گذشته تقویت شود.
خبرنگار:یعقوب شاددل**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
۷۱۱۰/ ۱۲۵۷