انفجار کپسول گاز در روستا باغ کندی زنجان ۲ مصدوم برجا گذاشت
انفجار کپسول گاز در روستا باغ کندی زنجان ۲ مصدوم برجا گذاشت

امیرحسین ایلیایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موضوع وقوع این حادثه ساعت ۱۴:۰۴ به اورژانس ۱۱۵ اعلام و بلافاصله عوامل اورژانس مستقر در پایگاه فوریت های پزشکی ارمغانخانه با یک دستگاه آمبولانس راهی محل شده و پس از هشت دقیقه بر بالین مصدومان رسیدند.وی با بیان اینکه علت وقوع […]

امیرحسین ایلیایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موضوع وقوع این حادثه ساعت ۱۴:۰۴ به اورژانس ۱۱۵ اعلام و بلافاصله عوامل اورژانس مستقر در پایگاه فوریت های پزشکی ارمغانخانه با یک دستگاه آمبولانس راهی محل شده و پس از هشت دقیقه بر بالین مصدومان رسیدند.
وی با بیان اینکه علت وقوع این حادثه مشخص نبود و کارشناسان ذیربط در حال بررسی موضوع هستند اظهار کرد: این زن و مرد بر اثر شدت انفجار از نواحی مختلف بدن دچار سوختگی شدید شده بودند که پس از اقدمات درمانی اولیه به منظور ادامه مداوا به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال یافتند.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، ۱۶ آذر ۹۵ نیز بر اثر انفجار کپسول گاز مایع در روستای جزلاندشت شهرستان طارم ۲ نفر کشته و یک نفر نیز مصدوم شده بود.
این حادثه در درون کانکس و به احتمال بسیار هنگام طبخ غذا اتفاق افتاده بود و ۲ کارگر مرد به علت شدت انفجار و سوختگی در دم جان باخته و کارگر دیگر نیز از نواحی مختلف بدن اعم از سر، صورت، دست و پاها دچار ۸۰ درصد سوختگی شده بودند.
۱۶ شهریور ۹۵ نیز انفجار ناشی از کپسول گاز ۱۲ کیلویی در روستای جلیل آباد حومه قره پشتلو در نزدیک شهر ارمغانخانه از توابع شهرستان زنجان علاوه بر آتش سوزی منزل، صاحبخانه را نیز روانه بیمارستان کرد.
بررسی های اولیه کارشناسان آتش نشانی نشان داد که انفجار و حریق بر اثر نشت گاز در حین پر کردن گاز پیک نیک رخ داده بود.
۶۰۸۴/۶۰۸۵
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی