معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: سرهنگ ‘علی آزادی’ فرمانده انتظامی این استان ارتقا درجه یافت. غلامرضا امیدی، روز دوشنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا، افزود: سرهنگ ‘علی آزادی’ به درجه سرتیپ دومی نائل شد و درجه ایشان توسط سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعطاء گردید. وی افزود: […]

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: سرهنگ ‘علی آزادی’ فرمانده انتظامی این استان ارتقا درجه یافت.
غلامرضا امیدی، روز دوشنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا، افزود: سرهنگ ‘علی آزادی’ به درجه سرتیپ دومی نائل شد و درجه ایشان توسط سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعطاء گردید.
وی افزود: دربخشی از متن حکم ارتقا درجه سرتیپ دومی فرماندهی انتظامی استان زنجان که به امضا سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران رسیده، نوشته شده است: خدمت در راه تحقق آرمان و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت سرافراز ایران، افتخاری بزرگ برای خدمتگزاران حافظ امنیت در نیروی انتظامی و پسندیده درگاه خداوند منان است.
امیدی تصریح کرد: در این حکم خطاب به فرمانده انتظامی استان زنجان آمده است: بردار ارجمند سردار سرتیپ دوم ‘علی آزادی’، مفتخر شدن جنابعالی به درجه سرتیپ دومی که به پاس احراز شایستگی ها در اجرای اوامر مقام معظم فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ‘مدضله العالی’ و انجام ماموریتهای محوله تحقق یافت موجب افتخار و شادمانی است و امیدوارم با تلاش و همت مضاعف در سایه توجهات حضرت امام عصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا در ادامه خدمت، همواره موفق و موید باشید.

****
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از توابع استان زنجان گفت: بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر سنتی از نوع حشیش و گراس که از یک قاچاقچی در زنجان کشف شد.
سرهنگ آرش خلخالی افزود: ماموران مواد مخدر شهرستان ایجرود با انجام کار فنی و پلیسی، این قاچاقچی مواد مخدر سنتی را شناسایی و در حین حمل این مقدار مواد که در بدن خود جاسازی کرده بود در مسیر جاده تبریز – زنجان دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شد، اظهار کرد: شماره تلفن ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر به صورت شبانه روز آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم شهید پرور ایجرود در حوزه مواد مخدر می باشد.

****
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگیری سارق طلاجات از یک منزل مسکونی در زنجان خبر داد و گفت: در پی وقوع سرقت منزل در شهرستان زنجان تیم ویژه ای موضوع را مورد بررسی قرار داده و موفق شدند در این ارتباط یک نفر متهم خانم به هویت ‘س.ب’ را شناسایی و دستگیر کنند.
سرهنگ جعفر رحمتی افزود: در بازجویی های به عمل آمده، متهم با مشاهده ادله و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشوده و به سرقت از منزل اعتراف کرد.
۶۰۸۴/۶۰۸۵
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: رویا رفیعی