ورود۳۵۲پرونده به تعزیرات زنجان/نظارت وبازرسی دررمضان تشدیدمی شود
ورود۳۵۲پرونده به تعزیرات زنجان/نظارت وبازرسی دررمضان تشدیدمی شود

مرتضی ممیزی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان طرح ضیافت  نظارت و بازرسی از تمام اقلام توسط سازمان تعزیرات حکومتی استان زنجان از ۳۱ اردیبهشت ماه استارت خورد.  وی اظهار کرد:  این اداره کل با اکیپ های ویژه و به صورت سر زده از همه واحدهای صنفی استان بازرسی لازم را انجام […]

مرتضی ممیزی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان طرح ضیافت  نظارت و بازرسی از تمام اقلام توسط سازمان تعزیرات حکومتی استان زنجان از ۳۱ اردیبهشت ماه استارت خورد. 

وی اظهار کرد:  این اداره کل با اکیپ های ویژه و به صورت سر زده از همه واحدهای صنفی استان بازرسی لازم را انجام خواهد داد. 

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: تعزیرات حکومتی استان زنجان با هر گونه گران فروشی، کم فروشی، صادر نکردن فاکتور برخورد می کند و شهروندان زنجانی هم به محض مشاهده هر گونه تخلف با سازمان تعزیرات تماس حاصل کنند. 

ممیزی گفت: طی ایام ماه مبارک رمضان نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان با حضور روسای شعب انجام می شود و پرونده های وارده آن لاین رسیدگی می شود. 

وی از ورود ۳۵۲ پرونده به تغزیرات حکومتی استان زنجان طی اردیبهشت ماه سالجاری خبر داد و گفت: ۳۶۴ پرونده مختومه شده است. 

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: تعداد پرونده های وارده به تعزیرات حکومتی استان زنجان در بخش کالا و خدمات ۲۲۴ مورد،قاچاق کالا ۸۰ مورد و لوازم بهداشتی و دارو هم ۴۰ مورد بوده و میزان جریمه نقدی این تعداد پرونده ۲۲ میلیارد و ۷۰۶ میلیون ریال بوده است. 

ممیزی افزود: عدم درج قیمت با ۱۳۸ مورد، عدم صدور فاکتور ۷۹ مورد ، گران فروشی ۳۹ موردو عدم رعایت موازین بهداشتی هم ۳۶ مورد از تخلفات در اردیبهشت ماه را به خود اختصاص داده است.