دومین جشنواره گیلاس در استان زنجان برگزار می شود
دومین جشنواره گیلاس در استان زنجان برگزار می شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از  اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری زنجان، یحیی رحمتی امروز اظهار کرد: در روزهای هشتم و نهم تیرماه سالجاری، مسیر گردشگری شیت و ولیدر برای دومین بار میزبان برپایی دومین جشنواره گیلاس خواهد بود. وی ادامه داد: این جشنواره با […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از  اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری زنجان، یحیی رحمتی امروز اظهار کرد: در روزهای هشتم و نهم تیرماه سالجاری، مسیر گردشگری شیت و ولیدر برای دومین بار میزبان برپایی دومین جشنواره گیلاس خواهد بود.

وی ادامه داد: این جشنواره با هدف معرفی پتانسیل های طبیعت گردی در روستاهای هدف گردشگری و پتانسیل های گردشگری شهرستان طارم برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان، در خصوص برنامه های جانبی این جشنواره گفت: برپایی نمایشگاه تولیدات صنایع دستی و محصولات کشاورزی طارم از برنامه های جانبی دومین جشنواره گیلاس شیت و ولیدر است.

گفتنی است این جشنواره با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان، سازمان جهاد کشاورزی، فرمانداری طارم و دهیاران روستاهای شیت و ولیدر برپا می شود.