مهمترین اخبار مورد توجه شبکه های اجتماعی اصفهان(۳۱ اردیبهشت)
مهمترین اخبار مورد توجه شبکه های اجتماعی اصفهان(۳۱ اردیبهشت)

الف: اخبار ملی در فضای مجازی استان اصفهان:*** جشن های مردمی پیروزی در انتخابات در سراسر کشور در صدر اخبار مورد توجه شبکه های اجتماعی قرار داشت.فیلم ها و تصاویر بسیاری از شادمانی مردم در خیابان ها و محله های شهرها و روستاها در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. در این جشن ها که […]

الف: اخبار ملی در فضای مجازی استان اصفهان:
*** جشن های مردمی پیروزی در انتخابات در سراسر کشور در صدر اخبار مورد توجه شبکه های اجتماعی قرار داشت.فیلم ها و تصاویر بسیاری از شادمانی مردم در خیابان ها و محله های شهرها و روستاها در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. در این جشن ها که بصورت خودجوش برگزار شد، هواداران رئیس جمهوری منتخب که بخش عمده ای از آنها را جوانان تشکیل می دادند، تصاویر حسن روحانی را بر روی شیشه های خودروی خود نصب کرده و بادکنک هایی به رنگ بنفش با خود داشتند.
حجت الاسلام و الملسمین حسن روحانی رئیس جمهوری نیز در نخستین گفت و گوی مستقیم تلویزیونی خود با مردم پس از پیروزی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با قدردانی از ملت ایران گفت: امیدوارم وکیل شایسته ای برای نمایندگی مطالبات شما مردم عزیز ایران باشم.
*** احتمال دیدار یک طرفدار مشهور دکتر روحانی با رییس جمهوری منتخب، دیگر خبر مورد توجه بود. عکسی که یک عکاس آماتور از میرزا آقا، دستفروشی اردبیلی هنگام حضور در جریان سفر تبلیغاتی حجت الاسلام روحانی به اردبیل ثبت کرد،اکنون او را به یک چهره مشهور در کشور تبدیل کرده است. مجید خدابخش استاندار اردبیل نیز با میرزا آقا دیدار و از او تجلیل کرده و ستاد تبلیغات رییس جمهوری نیز از وی برای حضور در جشنی که قرار است در تهران برگزار شود، دعوت کرده است. به گفته استاندار اردبیل، میرزا آقا با رئیس جمهوری دیدار خواهد کرد.
*** توئیت علی مطهری در باره برنده انتخابات نیز دیگر خبر مورد توجه شبکه ها بود. مطهری در توئیت جدید خود نوشته است که برنده انتخابات آیت الله هاشمی رفسنجانی است که گفت من دیگر بخاطر آگاهی مردم، برای آینده انقلاب اسلامی نگرانی ندارم.
*** هشدار نسبت به احتمال شیوع بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو همزمان با افزایش دمای هوا و آتش سوزی در انبار شرکت ایران خودروی در تبریز، دیگر اخبار سراسری مورد توجه شبکه های اجتماعی اصفهان بود.

ب: اخبار محلی در فضای مجازی استان اصفهان:
*** جشن های مردمی برای پیروزی در انتخابات در خیابان های اصفهان و دیگر نقاط استان از جمله اخبار مورد توجه شبکه های اجتماعی بود.تصاویر و گزارش های بسیاری از این جشن ها در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
*** اعلام نتایج انتخابات میان دوره ای مجلس و همچنین شورای اسلامی کلانشهر اصفهان نیز از دیگر اخبار مورد توجه بود. به گفته برخی منابع خبری، حسن کامران با ۲۴۳هزار رای، برنده انتخابات میان دوره ای مجلس در اصفهان شده و موسویان با ۲۳۳ هزار رای در رتبه دوم قرار گرفته است. همچنین به گفته برخی منابع خبری، انتشار نتایج اولیه انتخابات شورای شهر اصفهان نشان می دهد که فهرست اصلاح طلبان حائز بیشترین آراء شده اند.
*** ۲ تصادف با ۶ کشته در محورهای اصفهان – شیراز و آزاد راه امیرکبیر و اهدای اعضای یک کودک ۶ ساله مبتلا به مرگ مغزی به ۳ بیمار نیز دیگر اخبار محلی مورد توجه بود.
گ/۳۰۱ / ۶۰۲۷
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/esfahanirna