تیم ملی فوتبال ناشنوایان در شهرستان نیر اردو زد
تیم ملی فوتبال ناشنوایان در شهرستان نیر اردو زد

اکبر نگاهی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو با حضور ۲۳ بازیکن شروع شده و تا هشتم خرداد ماه به مدت ۱۰ روز برای آمادگی جهت شرکت در بیست و سومین دوره مسابقات المپیک تابستانی ۲۰۱۷ در شهرستان نیر برگزار می شود.وی با اشاره به اینکه فوتبالیست های ناشنوای کشورمان […]

اکبر نگاهی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو با حضور ۲۳ بازیکن شروع شده و تا هشتم خرداد ماه به مدت ۱۰ روز برای آمادگی جهت شرکت در بیست و سومین دوره مسابقات المپیک تابستانی ۲۰۱۷ در شهرستان نیر برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه فوتبالیست های ناشنوای کشورمان در زمین چمن ورزشگاه تختی نیر تمرین می کنند، بیان کرد: در این اردو نوید شوقی ورزشکار شایسته شایسته شهرستان نیر هم به همراه دیگر بازیکنان تیم ملی تمرین می کند.
وی اضافه کرد: سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان بر عهده سید حسن روشن است، قادر تیموری، طالب شعبانی و داود برزگر صفت به عنوان مربی حضور دارند و بختیار عزیزی مدیر فنی تیم است.
بیست و سومین دوره المپیک تابستانی ۲۰۱۷ ناشنوایان اواخر تیرماه امسال در سامسون کشور ترکیه برگزار خواهد شد.
نگاهی گفت: نیر در فصل گرما بهترین شرایط آب و هوایی را دارد و از لحاظ ارتفاع هم در شرایط بهتری قرار گرفته و از مکان های ورزشی و زمین چمن مناسب برخوردار است.
به گفته وی ، هرسال تیم های ورزشی لیگ برتری و دسته یک در این شهرستان اردوی آمادگی برگزار می کنند که نبود هتل و کمپ ورزشی موجب شده حضور این تیم ها برای شهرستان نیر دستاوردی به دنبال نداشته باشد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر افزود: ارتفاع از سطح دریا ، آب و هوای مطبوع و امکانات مناسب گردشگری هر سال بهار و تابستان بسیاری از تیم های ورزشی از تیم های فوتبال لیگ برتری تا تیم های ملی وزنه برداری ، کشتی ، اسکی روی چمن ، دوچرخه سواری و .. را به خود جذب می کند.
شهرستان نیر در ۳۵ کیلومتری جنوب اردبیل واقع است.
خبرنگار: نعمت محسن زاده** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
۶۱۳۰/۶۰۱۶