دعوت از بانوی کماندار ارومیه ای به اردوی تیم ملی
دعوت از بانوی کماندار ارومیه ای به اردوی تیم ملی

مرتضی رنجی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ۱۵ بازیکن به اردوی تیم ملی کمان سنتی دعوت شده است، افزود: نام ' الهام غفاری' در بین آنان دیده می شود.وی ادامه داد: دومین اردوی تیم ملی کمان سنتی از ۳۰ اردیبهشت سال جاری در شهرستان مراغه در آذربایجان […]

مرتضی رنجی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ۱۵ بازیکن به اردوی تیم ملی کمان سنتی دعوت شده است، افزود: نام ' الهام غفاری' در بین آنان دیده می شود.
وی ادامه داد: دومین اردوی تیم ملی کمان سنتی از ۳۰ اردیبهشت سال جاری در شهرستان مراغه در آذربایجان شرقی آغاز شده که به مدت یک هفته ادامه می یابد.
وی افزود: نخستین اردوی آمادگی تیم ملی کمان سنتی فدراسیون تیراندازی با کمان نیز در ۱۳ اردیبهشت سال جاری به مدت یک هفته به میزبانی استان گلستان، شهر علی‌آباد کتول و روستای’چینو’ برگزار شد.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا بهروز عباس نژاد به عنوان مربی این تیم را همراهی می کند و کماندارانی که در اردوهای آمادگی امسال به نتایج مطلوبی برسند به مسابقات جهانی مجارستان که ۲۹ مرداد ۹۶ شمسی برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.
چهارمین دوره مسابقات استانی تیراندازی با کمان به منظور انتخاب تیم استانی آذربایجان غربی جهت حضور در مسابقات کشوری در اسفند سال ۹۵ شمسی با حضور ۶۰ کماندار از ۹ شهرستان مختلف استان برگزار شد که تیم های شهرستان های نوشین شهر، خوی و ارومیه به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.
مرداد سال ۹۵ شمسی نیز تیم تیراندازی با کمان آذربایجان غربی در بخش ریکرو مردان بر سکوی نایب قهرمانی ایران ایستاده بود.
کمانداران این استان در سال ۹۵ شمسی توانستند یک مدال نقره در مسابقات بین المللی و ۹ مدال رنگارنگ رقابت های کشوری را کسب کنند.
۸۱۳۵/ ۳۰۷۲
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی