مدیران جایگاه مطلوبی به حوزه روابط عمومی قائل شوند
مدیران جایگاه مطلوبی به حوزه روابط عمومی قائل شوند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، مجید خدابخش ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت هفته روابط عمومی‌ها در اردبیل تصریح کرد: برای پاسخگویی مطلوب به مراجعان و مخاطبان ادارات لازم است مدیران جایگاه ویژه‌ای برای روابط عمومی‌ها قائل شده و به این حوزه توجه داشته باشند. وی افزود: روابط عمومی‌ها وظیفه اطلاع‌رسانی […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، مجید خدابخش ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت هفته روابط عمومی‌ها در اردبیل تصریح کرد: برای پاسخگویی مطلوب به مراجعان و مخاطبان ادارات لازم است مدیران جایگاه ویژه‌ای برای روابط عمومی‌ها قائل شده و به این حوزه توجه داشته باشند.

وی افزود: روابط عمومی‌ها وظیفه اطلاع‌رسانی و توضیح و تشریح عملکرد دستگاه‌های اجرایی را دارند و هر قدر این وظیفه مطلوب‌تر ایفا شود، انعکاس عملکرد دستگاه‌ها مطلوب خواهد بود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه اطلاع‌رسانی رسالت اصلی روابط عمومی‌ها است، اضافه کرد: از سویی انتظار می‌رود روابط عمومی‌ها تعامل مطلوبی با صدا و سیما داشته و نسبت به انعکاس عملکرد دستگاه اجرایی خود اقدام کنند.

خدابخش با بیان اینکه در برخی مواقع مدیران از حضور در گفتگوهای صدا و سیما استقبال نمی‌کنند، متذکر شد: انتظار ما تعامل با رسانه است و این به این معنی نیست که مدیر مجبور به پاسخگویی به همه سؤالات باشد.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با اشاره به نقش رسانه در اطلاع‌رسانی رویدادهای کلیدی از جمله انتخابات اضافه کرد: در انتخابات مردم امتداد تدبیر را انتخاب کردند.

وی تأکید کرد: امروز وظیفه رسانه‌ها درخواست برنامه از ادارات در خصوص شعار سال و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و از سویی روابط عمومی‌ها نیز موظف هستند به درخواست رسانه‌ها پاسخ گفته و برنامه‌های اداره خود را تشریح کنند.

استاندار اردبیل در خصوص تأخیر در ارائه نتایج شورای شهر اردبیل نیز افزود:این تأخیر به دلیل هماهنگ کردن و انطباق لیست هیئت‌های نظارت و اسامی ثبت شده در سامانه  است و انتظار می‌رود دلیل آن اطلاع‌رسانی شود.

گفتنی است در این مراسم از کتاب «از فروردین تا فروردین» نوشته محمد رضا نوذریان از فعالان و پیشکسوتان روابط عمومی رونمایی شد.