پایگاه پشتیبانی و امداد هوایی زنجان در صورت تامین منابع لازم راه اندازی می شود
پایگاه پشتیبانی و امداد هوایی زنجان در صورت تامین منابع لازم راه اندازی می شود

شهرام میرزایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پایگاه پشتیبانی و امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان جهت احداث آشیانه و پد بالگرد در نظر گرفته شده است که در صورت تامین زمین و اعتبار مورد نیاز، راه اندازی خواهد شد.وی، یادآوری کرد: بر این اساس گفت و گوهایی با مسئولان […]

شهرام میرزایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پایگاه پشتیبانی و امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان جهت احداث آشیانه و پد بالگرد در نظر گرفته شده است که در صورت تامین زمین و اعتبار مورد نیاز، راه اندازی خواهد شد.
وی، یادآوری کرد: بر این اساس گفت و گوهایی با مسئولان استانی برای تامین زمین مورد نیاز این کار انجام شده است که هم اکنون در مرحله مطالعه و مکان یابی آن هستند.
میرزایی افزود: پایگاه امداد و نجات جاده ای واقع در عوارضی زنجان – تبریز در مکان نامناسبی (کانکس) فعال است
که این موضوع مشکلاتی را به دنبال دارد.
وی اظهار کرد: درصورت تامین اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال می توان به احداث مکان جدید اقدام کرد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: با اعتبارات کنونی امکان توسعه شبکه امداد و نجات جمیعت هلال احمر استان وجود ندارد و در این میان مشارکت خیرین می تواند به تامین، خرید و تجهیزات به روز دنیا برای امداد رسانی در مواقع بروز حوادث و سوانح مختلف کمک کند.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، هم اکنون ۱۶ پایگاه جاده ای ثابت و سیار جمعیت هلال احمر در استان زنجان فعالیت می کنند.
۶۰۸۵/۷۳۲۰
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی