گرد و غبار مناطق مختلف استان زنجان را فرا گرفت
گرد و غبار مناطق مختلف استان زنجان را فرا گرفت

حسین سلطانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون گرد و غبار در بیشتر مناطق این استان مشاهده شده و این روند تا پایان امروز/یکشنبه/ ادامه دارد که بر اثر شدت باد از غلظت آن کاسته می شود.وی، اظهار کرد: آسمان امروز این استان صاف تا قسمتی ابری و از بعداز […]

حسین سلطانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون گرد و غبار در بیشتر مناطق این استان مشاهده شده و این روند تا پایان امروز/یکشنبه/ ادامه دارد که بر اثر شدت باد از غلظت آن کاسته می شود.
وی، اظهار کرد: آسمان امروز این استان صاف تا قسمتی ابری و از بعداز ظهر با باد شدید همراه خواهد بود و در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری نیز وضعیت جوی پایداری برقرار خواهد بود.
سلطانی افزود: سرعت وزش باد طی روز گذشته در شهر زنجان ۶۵ کیلومتر بر ساعت ثبت شد و امروز نیز این روند با شدت بیشتری ادامه دارد و پیش بینی می شود تا ۸۰ کیلومتر بر ساعت برسد.
وی، خاطر نشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرهای زنجان و آب بر به ترتیب با ۱۱ و ۳۶ درجه بالای صفر خنک ترین و گرم ترین شهرهای این استان گزارش شد و دمای فعلی شهر زنجان نیز ۱۴ درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه کاهش نشان می دهد.
به گفته این کارشناس، دمای هوای امروز این استان چهار درجه ای کاهش می باید که در روزهای آینده تغییر چندانی ندارد.
۸۰۶۸/۷۳۲۰
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش