شادی شهروندان زنجانی از ایجاد حماسه ۲۹ اردیبهشت
شادی شهروندان زنجانی از ایجاد حماسه ۲۹ اردیبهشت

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، پس از اعلام نتیجه نهایی انتخابات ، شهروندان زنجانی در تکاپوی برگزار جشن و شادمانی افتادند و سرانجام زمان موعود را ساعت ۶ عصر اعلام کردند.حامیان و علاقه مندان رئیس جمهوری منتخب، از ستادهای مختلف انتخاباتی وی در سطح شهر زنجان به حرکت در آمدند […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، پس از اعلام نتیجه نهایی انتخابات ، شهروندان زنجانی در تکاپوی برگزار جشن و شادمانی افتادند و سرانجام زمان موعود را ساعت ۶ عصر اعلام کردند.
حامیان و علاقه مندان رئیس جمهوری منتخب، از ستادهای مختلف انتخاباتی وی در سطح شهر زنجان به حرکت در آمدند و در ابتدا مقصد خود را پارک جنب کارخانه کبریت شهر در خیابان صفا قرار دادند و همین موضوع منجر به شلوغ شدن تمام خیابان های منتهی به صفا شد.
خیابان سعدی شمالی، بهار، سعدی وسط، داوود قلی، چهار راه سعدی به دروازه رشد و کوچه مشکی، بلوار قائم و در نهایت صفا همه سرشار از جمعیت شادمانی بودند که قصد شرکت در جشن پیروزی شهر را داشتند.
شلوغی جمعیت در این خیابان ها چنان بالا بود که تردد در مرکز شهر را با مشکل مواجه کرد، ترافیک سنگینی در ۲ خیابان اصلی شهر خیابان سعدی و صفا ایجاد شد.
شرکت کنندگان در این جشن، شال، روبان، پرچم، پیراهن و دستبندهایی به رنگ سبز و بنفش داشتند و خودروهایی که می خواستند در این جشن سهیم باشند، با نصب تصاویری از دکتر روحانی بر روی خودروها، مردم را همراهی می کردند.
این جشن و شادمانی ابتدا به منطقه شهرک کارمندان و بلوار مهدوی و سپس مناطق دیگری از شهر زنجان هم کشیده شد و تا پاسی از شب ادامه داشت.
حضور نیروهای انتظامی و همکاری مردم که بصورت خودجوش در این جشن شرکت کرده بودند باعث شد این مراسم در امنیت کامل برگزار شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ها با پیروزی دکتر حسن روحانی با بیش از ۲۳ میلیون رای و کسب ۵۷ درصد آرا برگزار شد.
۸۰۶۸/۳۰۰۱
خبرنگار : مینا افشاری ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش