میزان مشارکت زنجانیان در انتخابات ریاست جمهوری به ۷۵٫۹ درصد رسید
میزان مشارکت زنجانیان در انتخابات ریاست جمهوری به ۷۵٫۹ درصد رسید

بهروز مهدوی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بالاترین میزان مشارکت در این استان مربوط به شهرستان طارم با ۹۲٫۲ درصد حضور است.وی یادآورشد: پس از طارم، در ثبت بیشترین میزان مشارکت، شهرستان ایجرود با ۸۹٫۷ درصد در مقام دوم، سلطانیه با ۸۹٫۴ درصد در مقام سوم، ماهنشان با ۸۶٫۸ درصد […]

بهروز مهدوی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بالاترین میزان مشارکت در این استان مربوط به شهرستان طارم با ۹۲٫۲ درصد حضور است.
وی یادآورشد: پس از طارم، در ثبت بیشترین میزان مشارکت، شهرستان ایجرود با ۸۹٫۷ درصد در مقام دوم، سلطانیه با ۸۹٫۴ درصد در مقام سوم، ماهنشان با ۸۶٫۸ درصد در مقام چهارم، خدابنده با ۸۳ درصد در مقام پنجم، ابهر با ۷۷٫۸ درصد در مقام ششم، زنجان با ۶۸٫۸ درصد مقام هفتم و خرمدره با ۵۴٫۷ درصد در مقام هشتم قرار گرفتند.
مهدوی اظهار کرد: تعداد واجدین شرایط شرکت در انتخابات در شهرستان زنجان ۳۷۲ هزار و ۲۹۹ نفر، در ابهر ۱۰۷ هزار و ۱۶۰ نفر، در خدابنده ۱۲۵ هزار و ۲۱۰ نفر، در ایجرود ۲۸ هزار و ۶۴۹ نفر، خرمدره ۴۹ هزار و ۹۹۲ نفر، سلطانیه ۲۱ هزار و ۳۵۵ نفر، ماهنشان ۲۹ هزار و ۵۶۲ نفر و طارم ۳۵ هزار و ۵۵۶ بودند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: کل آرای دریافتی در سطح این استان ۵۸۴ هزار و ۲۳۳ رای از میان ۷۶۹ هزار و ۷۸۳ واجد شرایط شرکت در انتخابات بود.
وی خاطر نشان کرد: آرای صحیح مردم این استان به ۵۶۷ هزار و ۶۲۵ رای می رسد.
مهدوی ادامه داد: تعداد آرای حسن روحانی در این استان ۲۶۰ هزار و ۴۹ مورد، آرای سید ابراهیم رئیس الساداتی ۲۹۴ هزار و ۶۰۳، سید مصطفی میر سلیم ۹ هزار و ۷۶۰ و سید مصطفی هاشمی طباء سه هزار و ۲۱۳ مورد بود.
۳۰۰۱
تهیه و انتشار: مینا افشاری