بارش باران در جاده های زنجان جریان دارد
بارش باران در جاده های زنجان جریان دارد

جواد یوسفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون بارش باران آزاد راه زنجان – تبریز، جاده ترانزیت زنجان – میانه و جاده شریانی زنجان – طارم در جریان است.وی یادآورشد: بر اساس پیش بینی های انجام شده از سوی هواشناسی استان زنجان وزش باد شدید و بارش باران با […]

جواد یوسفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون بارش باران آزاد راه زنجان – تبریز، جاده ترانزیت زنجان – میانه و جاده شریانی زنجان – طارم در جریان است.
وی یادآورشد: بر اساس پیش بینی های انجام شده از سوی هواشناسی استان زنجان وزش باد شدید و بارش باران با رعد و برق همراه خواهد شد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: تردد وسایط نقلیه سبک و سنگین در همه جاده های اصلی و فرعی این استان با رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه به صورت عادی و روان در جریان است.
به گفته یوسفی، با توجه به شرایط حاکم در برخی از جاده های این استان، رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز کنند.
وی یادآورشد: در زمان حاضر اکیپ های راهداری در ۲۸ گردنه کوهستانی و سخت گذر این استان به طور شبانه روزی به مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی این استان خدمات ارائه می دهند.
یوسفی خاطرنشان کرد: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.141.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار و سفر خود را بتوانند مدیریت و برنامه ریزی کنند.
امینی افزود: هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه ۱۸۱۶ در تماس باشند.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در جاده های استان زنجان فعال است.
مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزادراه‌های زنجان – تبریز و زنجان – قزوین است.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.
۷۳۲۵/۸۰۶۸
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش