۲۰۶ خیر در زنجان ۲۵۸ کودک بی سرپرست و بد سرپرست را تحت حمایت دارد
۲۰۶ خیر در زنجان ۲۵۸ کودک بی سرپرست و بد سرپرست را تحت حمایت دارد

محمد محمدی قیداری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از مهمترین رویکردهای سازمان بهزیستی خدمت رسانی به خانواده های نیازمند، معلولان و افراد بی بضاعت است و در این میان جلب و جذب مشارکت های مردمی در رفع مشکلات مددجویان نقش بسزایی دارد.وی اظهار کرد: شورای مشارکت های مردمی در […]

محمد محمدی قیداری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از مهمترین رویکردهای سازمان بهزیستی خدمت رسانی به خانواده های نیازمند، معلولان و افراد بی بضاعت است و در این میان جلب و جذب مشارکت های مردمی در رفع مشکلات مددجویان نقش بسزایی دارد.
وی اظهار کرد: شورای مشارکت های مردمی در بهزیستی این استان تشکیل شده و حضور مردم و کمک های مردمی به مددجویان بهزیستی یکی از مهمترین پشتوانه ها و سرمایه های این سازمان است .
محمدی افزود: طی سال گذشته ۱۱۴ خیر زنجانی به یاری ۱۴۰ کودک نیازمند و کمک مالی ۶۳۷ میلیون ریال شتافتند و در سال های سال های ۹۳ و ۹۴ نیز ۱۱۸ کودک نیز توسط ۹۲ خیر به ارزش ۵۲۴ میلیون ریال تحت حمایت قرار گرفتند.
مدیر کل بهزیستی اتسان زنجان خاطر نشان کرد: هم اکنون بهزیستی استان دارای چهار مرکز شبانه روزی غیر دولتی کودکان و نوجوانان و یک مرکز دولتی شیرخوارگاه و نوباوه گان است که تعداد ۷۷ کودک بی سرپرست و بدسرپرست در این مراکز نگهداری می شوند.
به گفته وی، ۱۶۷ کودک نیز در کنارخانواده ها امداد بگیر هستند و تمامی هزینه های ۲۴۴ نفر ذکر شده توسط بهزیستی استان زنجان تأمین می شود.
۸۰۶۸/۷۳۲۰
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش