رویدادهای مهمی که هفته گذشته در زنجان خبری شدند
رویدادهای مهمی که هفته گذشته در زنجان خبری شدند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، استان زنجان نیز مانند سراسر کشور روز جمعه غرق در شور و شعف یود، مردم با همه وجود برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی و تداوم آرمان ها پای صندوق های رای آمدند.دبیر ستاد انتخابات استان زنجان گفت : ۵۴۳ هزار نفر معادل ۷۰٫۵ درصد از واجدان […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، استان زنجان نیز مانند سراسر کشور روز جمعه غرق در شور و شعف یود، مردم با همه وجود برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی و تداوم آرمان ها پای صندوق های رای آمدند.
دبیر ستاد انتخابات استان زنجان گفت : ۵۴۳ هزار نفر معادل ۷۰٫۵ درصد از واجدان شرایط در این استان در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.
**مراسم افتتاح خانه جوانان استان زنجان با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: هم اکنون حدود سه هزار و ۹۰۰ طرح ورزشی نیمه تمام در سطح کشور وجود دارد که برای بهره برداری و افتتاح این طرح ها تلاش می شود.
**بهره مندی ۱۱۰۰ کودک زیر پنج سال از کمک بهبود تغذیه ای، شکار یک قلاده گرگ در خدابنده توسط چند جوان روستایی، دستگیری ۶ صیاد غیرمجاز ماهی توسط محیط بانان، تولید سالانه ۶ هزار تن گندم در خرمدره و مقاوم سازی ۶۶ درصد واحدهای مسکونی روستایی خرمدره از جمله خبرهای مهم استان بود.
**مدیرکل ثبت احوال استان زنجان: اداره ها و ۱۲ دفتر پیشخوان دولت و نمایندگی ثبت احوال در بخش ها، آماده صدور و تحویل شناسنامه به متقاضیان در روز جاری /۲۹ اردیبهشت / هستند.
**رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان: 'ویروس بدافزار باجگیر' پنج آی پی را در زنجان آلوده کرد.
امام جمعه موقت تهران با حضور در شهرهای ابهر و زنجان برای مردم زنجان سخنرانی کرد.
امام جمعه موقت تهران: برگزاری انتخابات، یکی از نعمت های استقلال کشور است و مردم باید این نعمت را قدر دانسته و از آن استفاده کنند.
**مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان: از آغاز بکار دولت یازدهم تاکنون مشعل گاز ۳۳ هزار و ۳۶۵ مشترک روستایی با ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال روشن شده است.
**مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان: طی ۱۰ روز گذشته پنج محموله قاچاق در زنجان به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.
**۶۲ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان زنجان با حمایت ستاد دیه استان و گذشت تعدادی از شاکیان از حقوق خود در سال جاری آزاد شدند.
**رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان: تجهیز ۱۲ هزار هکتار اراضی به سامانه های نوین آبیاری از دستاوردهای دولت یازدهم در بخش کشاورزی این استان بوده و علاوه بر آن تجهیز ۷ هزار و ۲۰۰ هکتار آن در دست اجرا بوده و مقدمات تجهیز ۱۰ هزار و ۵۰۰ هکتار دیگر فراهم شده است.
**مسئول روابط عمومی فوریت های پزشکی: روزانه ۱۴۰ مورد مزاحمت تلفنی در اورژانس ۱۱۵ زنجان ثبت می شود و این موضوع به نوبه خود خدمات رسانی به گروه های هدف را با مشکل مواجه می کند.
**رئیس اداره بحران سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان: خسارت سیل، تگرگ و سرمای اردیبهشت امسال در تمام بخش های دامی، زراعی، باغی و تاسیسات این استان به ۵۹۷ میلیارد ریال رسید.
**مدیرکل بهزیستی استان زنجان: طی فعالیت دولت یازدهم ' از سال ۹۲ تا پایان سال گذشته ' یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش این سازمان در استان زنجان واگذار شده است.
۳۲۱۶/۸۰۶۸
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده:اسماعیل جهانبخش