طرح نظارت ویژه بر بازار کالاها در زنجان اجرا می‌شود
طرح نظارت ویژه بر بازار کالاها در زنجان اجرا می‌شود

اسماعیل مسلمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نظارت‌ها بر عرضه و توزیع کالاهای اساسی بر اساس روال  گذشته در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود. وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بخشی از کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم از طریق سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تامین شده است، تصریح […]

اسماعیل مسلمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نظارت‌ها بر عرضه و توزیع کالاهای اساسی بر اساس روال  گذشته در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بخشی از کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم از طریق سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تامین شده است، تصریح کرد: برنج، مرغ، شکر، گوشت منجمد و گرم از جمله این کالاها به شمار می‌رود.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه نظارت بر عرضه زولبیا و بامیه به عنوان یکی از شیرینی‌های ویژه ماه مبارک رمضان در دستور کار است، اضافه کرد: با وجود دریافت درخواست‌هایی مبنی بر افزایش قیمت این محصول در ماه رمضان سال‌جاری، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان موافقتی برای افزایش قیمت نکرده است.

مسلمی با بیان اینکه به احتمال زیاد زولبیا و بامیه با همان قیمت‌های سال قبل به مردم عرضه خواهد شد، ادامه داد: قیمت زولبیا و بامیه در سال گذشته بین ۹ هزار و ۵۰۰ تا ۱۰ هزار تومان بود.
وی با اشاره به اینکه نمایشگاه طرح ضیافت از ۳۱ اردیبهشت‌ماه در زنجان افتتاح می‌شود، یادآور شد: این نمایشگاه به مدت پنج روز دایر خواهد بود.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اظهار کرد: نمایشگاه طرح ضیافت شامل کالاهای اساسی و کالاهای مورد نیاز مردم است.

انتهای پیام/ن