زنجانی ها منتظر هوای خنک باشند/وزش باد شدید زنجان را فرا می گیرد
زنجانی ها منتظر هوای خنک باشند/وزش باد شدید زنجان را فرا می گیرد

احد یاغموری در گفتو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و افزود: آسمان زنجان قسمتی ابری  بوده و از بعدازظهر با افزایش ابر احتمال وقوع بارش های پراکنده وجود دارد. وی از وقوع وزش باد شدید در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: وزش باد بین […]

احد یاغموری در گفتو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و افزود: آسمان زنجان قسمتی ابری  بوده و از بعدازظهر با افزایش ابر احتمال وقوع بارش های پراکنده وجود دارد.

وی از وقوع وزش باد شدید در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: وزش باد بین ۴۰ تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود که در این میان به شهروندان زنجانی توصیه می شود از تردد در کنار ساحتمانهای نیمه کاره و درختان فرسوده خود داری کنند.

مدیر کل هواشناسی استان زنجان  به وضعیت دمای هوای استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و یاد آورشد: دمای هوای استان زنجان تا روز دوشنبه سه الی شش درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

یاغموری به گرمترین و خنک ترین مناطق استان زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: در این میان آب بر با ۳۴درجه  سانتیگراد بالای صفر گرمترین و خیر آباد با ۱۰ درجه سانتیگراد خنک ترین مناطق استان زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند. 

وی به  دمای فعلی هوای شهر زنجان اشاره کرد و گفت: دمای فعلی  هوای شهر زنجان نیز ۱۹ درجه سانتیگراد بالای صفر است که نسبت به دیروز در همین ساعت چند درجه سانتیگراد  خنک شده است.