تداوم وزش باد، رگبار شدید باران و تگرگ در آذربایجان غربی
تداوم وزش باد، رگبار شدید باران و تگرگ در آذربایجان غربی

اسماعیل سیمایی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ورود سامانه بارشی به استان که از روز دوشنبه در شهرهای شمالی استان شروع شده است، فردا نیز ادامه می یابد. وی با بیان اینکه امروز سرعت وزش باد در ارومیه به بیش از ۱۱ کیلومتر در ساعت رسد، اظهار کرد: روز جمعه […]

اسماعیل سیمایی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ورود سامانه بارشی به استان که از روز دوشنبه در شهرهای شمالی استان شروع شده است، فردا نیز ادامه می یابد.
وی با بیان اینکه امروز سرعت وزش باد در ارومیه به بیش از ۱۱ کیلومتر در ساعت رسد، اظهار کرد: روز جمعه بارش باران و رگبار به همراه وزش باد و گرد و غبار در جنوب استان از جمله شهرستان سردشت و نیز در شمال استان گزارش شد.
سیمایی اضافه کرد: آخرین تصویر ماهواره های هواشناسی بیانگر استقرار ابرهای بارشی در مرکز و شمال استان است و رادار هواشناسی تداوم رگبار باران در نقاط شمالی استان را نشان می دهد.
وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای ارومیه ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفر بوده، تکاب با دمای هشت درجه سانتیگراد و پیرانشهر با ۳۰ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرم ترین شهرهای استان بودند.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا و بر اساس گزارش های هواشناسی آذربایجان غربی بارش باران، رگبار و تگرگ که از دوشنبه در استان آغاز شده است، فردا نیز ادامه می یابد.
آذربایجان غربی استانی سردسیر است و بارش باران های بهاری در این منطقه تا اوایل تابستان ادامه می یابد.
۷۱۲۵/۳۰۷۲
** خبرنگار: طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی