بالای ۵۰۰ هزار نفر زنجانی  رای خود را به صندوق ها ریخته اند
بالای ۵۰۰ هزار نفر زنجانی  رای خود را به صندوق ها ریخته اند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر،اسدالله درویش امیری  شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران از  حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر کرد. وی همچنین فعالیت های اصحاب رسانه در برگزاری این دو انتخابات را مطلوب اعلام کردو گفت: اقدامات و فعالیت رسانه قابل تقدیر […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر،اسدالله درویش امیری  شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران از  حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر کرد.

وی همچنین فعالیت های اصحاب رسانه در برگزاری این دو انتخابات را مطلوب اعلام کردو گفت: اقدامات و فعالیت رسانه قابل تقدیر است.

استاندار زنجان گفت:  در استان زنجان ۷۶۹ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند و تا کنون بالای ۵۰۰ هزار نفر رای خود را به صندوق ها ریخته اند.

درویش امیری  از تمدید مهلت رای گیری تا ساعت ۲۴ خبر داد و گفت: معطلی مردم در شعب اخذ رای در سرنوشت کشور تاثیرگذار است  و ساعت ۲۴ درب شعب اخذ رای بسته می شود مردم هر چه سریعتر آرای خود را به صندوق های رای بیاندازند.

وی با بیان اینکه این مرحله از انتخابات از سالمترین انتخابات است و این مهم جای خوشحالی دارد،  گفت:  در سه شهرستان زنجان،خرم دره و ابهر اخذ رای توسط دستگاه الکترونیکی صورت می گیرد، و این امر کار را کند کرده و این امر موجب افزایش زمان اخذ رای شده است.

درویش امیری ابراز کرد: از اینکه مردم در صف های اخذ رای منتظر ماندند عذرخواهی می کنم و اما اگر در شعبات معطل شدیم به دلیل تعیین سرنوشت چهار سال کشور است.

وی افزود: از آغازین ساعات رای گیری مردم در صفوف فشرده در انتخابات حضور یافتند و همه اقشار جامعه به میدان آمدند که کمتر مشارکتی دیده شده است و این امر قابل ستایش است.