امام جمعه اهل تسنن ارومیه: حضور باشکوه اهل سنت در انتخابات تفرقه افکنان را مایوس کرد
امام جمعه اهل تسنن ارومیه: حضور باشکوه اهل سنت در انتخابات تفرقه افکنان را مایوس کرد

ملاعبدالقادر بیضاوی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اهل سنت با حضور پرشور خود در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ثابت کردند که در مقابل دشمنان با اقتدار ایستاده اند و اجازه نمی دهند تا سرنوشت کشور به دست نامحرمان بیافتد.وی ادامه داد: […]

ملاعبدالقادر بیضاوی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اهل سنت با حضور پرشور خود در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ثابت کردند که در مقابل دشمنان با اقتدار ایستاده اند و اجازه نمی دهند تا سرنوشت کشور به دست نامحرمان بیافتد.
وی ادامه داد: ملت شیعه و سنی ایران با حضور یکپارچه خود در پای صندوق های رای بار دیگر با آرمان های انقلاب و نظام تجدید میثاق کردند و پایبندی خود را به شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نشان دادند.
وی بیان کرد: صف های یکپارچه ملت ایران در انتخابات، پاسخ کوبنده ای به توطئه های دشمنان است و این ملت با اتحاد خود به بدخواهان این سرزمین فرمان عقب گرد دادند.
امام جمعه اهل سنت ارومیه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران مقتدرترین کشور در منطقه است، گفت: حضور پرشکوه مردم در انتخابات بار دیگر اقتدار نظام با پشتوانه مردمی را به نمایش گذاشت.
وی افزود: اهل سنت همواره در همه صحنه ها و به ویژه هشت سال جنگ تحمیلی صحنه را رها نکرده اند و با تقدیم هزاران شهید کارنامه درخشانی برای خود خلق کرده اند.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا جامعه اهل سنت در دوران دفاع مقدس بیش از پنج هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و زندگی مسالمت آمیز آنان در کنار هموطنان شیعه در جای جای ایران اسلامی و از جمله آذربایجان غربی مثال زدنی است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز /جمعه/، ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ شمسی در سراسر ایران اسلامی برگزار شد.
۸۱۳۵/ ۳۰۷۲
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی