دومین نماینده اردبیل انتساب لیست انتخاباتی به خود را تکذیب کرد
دومین نماینده اردبیل انتساب لیست انتخاباتی به خود را تکذیب کرد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، در حالی که مهلت قانونی انتخابات سپری شده و شهروندان اردبیلی در وقت تمدید شده به شعب اخذ رأی مراجعه می‌کنند، حال و هوای تبلیغ نامزدها به قوت دیده شده و لیست‌هایی در فضاهای مجازی و پیامک‌ها دست به دست می‌شود. هر چند هیئت نظارت […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، در حالی که مهلت قانونی انتخابات سپری شده و شهروندان اردبیلی در وقت تمدید شده به شعب اخذ رأی مراجعه می‌کنند، حال و هوای تبلیغ نامزدها به قوت دیده شده و لیست‌هایی در فضاهای مجازی و پیامک‌ها دست به دست می‌شود.

هر چند هیئت نظارت و عوامل برگزاری در حال برخورد با این گروه از افراد هستند اما همچنان تبلیغات برخی نامزدها به قوت خود دیده شده و حتی اعتراض مسئولان را برانگیخته است.

بطوریکه بعد از انتشار لیستی منتسب به محمد فیضی نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی این نماینده هر گونه لیست منتسب به خود را تکذیب کرد و گفت: نمایندگان قیم رأی مردم نیستند.

محمد فیضی با اعتراض به این اقدام، این لیست را به اقدامات بی اخلاقی نسبت داده بود و درخواست کرده بود که مردم بی‌توجه به این موضوع آگاهانه در انتخابات حضور یابند.

در ادامه با وجود اتمام مهلت قانونی انتخابات اینبار نوبت صدیف بدری بود که لیست منتسب به خود را تکذیب کند.

هر چند در جلسات و میتینگ‌های تبلیغاتی نامزدها برخی نمایندگان حضور مستمری داشته‌اند اما با تمکین به قانون دیگر نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز انتساب هر گونه لیستی به خود را تکذیب کرد.

صدیف بدری متذکر شد: اخیراً لیست جعلی منتسب به بنده منتشر شده و در سطح شهر نیز به صورت گسترده توزیع شده که مصداق بارز بداخلاقی انتخاباتی و نقص قوانین است.

وی افزود: به فرموده امام خمینی (ره) ملت قیم لازم ندارد و تنها در سایه انتخابات آزاد و حضور فعال و آگاهانه مردم است که کشور در مسیر صحیح قرار می‌گیرد و مردم‌سالاری دینی تحقق می‌یابد.