رسانه‌ها شور انتخاباتی خوبی در زنجان ایجاد کردند
رسانه‌ها شور انتخاباتی خوبی در زنجان ایجاد کردند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر،  ناصر مقدم بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با تقدیر از حضور فعال خبرنگاران استان زنجان در عرصه انتخابات اظهار کرد: رسانه‌های استان زمینه حضور حداکثری و باشکوه را فراهم کرده‌اند و نقش تاثیرگذاری در روند تبلیغات و همچنین برگزاری انتخابادارند. وی با بیان […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر،  ناصر مقدم بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با تقدیر از حضور فعال خبرنگاران استان زنجان در عرصه انتخابات اظهار کرد: رسانه‌های استان زمینه حضور حداکثری و باشکوه را فراهم کرده‌اند و نقش تاثیرگذاری در روند تبلیغات و همچنین برگزاری انتخابادارند.

وی با بیان اینکه امروز ۴۶ خبرنگار ، عکاس رسانه‌ها در استانداری حضور دارند و ۱۵ نفر از صدا و سیما و ۳۵ نفر در شهرستان‌ها فعالیت دارند.، گفت:  تلاش همه رسانه‌ها حضور باشکوه مردم در صحنه و اعلان برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی بوده است. امیدواریم حاصل زحمات این عزیزان حضور پررنگ و حماسی مردم در صحنه باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه خوشبختانه با فعالیت رسانه‌ها شور انتخاباتی خوبی در استان زنجان ایجاد شد، گفت: امروز همه دشمنان چشم به ایران دوخته‌اند و می‌خواهند ببینید که مردم ایران چگونه به فرمایشات رهبر خود لبیک گفته و در صحنه حضور خواهند داشت.

مقدم با اشاره به اینکه در نهایت پیروز انتخابات مردم هستند، افزود: خوشبختانه حضور مردم باشکوه بوده و نشان می‌دهد که مردم در حفظ نظام و ارزش‌های دینی تلاش داشته و به آن پایبند هستند.