انتخابات عرصه باشکوه اقتدار و عزت بزرگ ملت بزرگ ایران است
انتخابات عرصه باشکوه اقتدار و عزت بزرگ ملت بزرگ ایران است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه شهر زنجان با بیان اینکه استکبار جهانی همولره برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است،  افزود: آمریکا به بهانه‌های مختلف مانند دانش هسته‌ای، حقوق بشر، برنامه موشکی و غیره ایران را تحت […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه شهر زنجان با بیان اینکه استکبار جهانی همولره برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است،  افزود: آمریکا به بهانه‌های مختلف مانند دانش هسته‌ای، حقوق بشر، برنامه موشکی و غیره ایران را تحت فشار قرار داده است، عنوان کرد: با این حال نزدیک به ۳۸ سال است که ملت ایران در مقابل این فشارها و تحریمها ایستاده است.

وی با بیان اینکه یکم خرداد ماه سال ۵۹ آغاز محاصره اقتصادی جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا است، ادامه داد:  از سال ۵۹ محاصره اقتصادی ایران و توسط آمریکا آغاز شده است و آمریکا با فکر اینکه می‌توان با محاصره اقتصادی به انقلاب اسلامی ضربه بزند این محاصره اقتصادی را انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان ایکه سوم خرداد ماه به عنوان سالروز مقاومت و ایثارگری، گفت: آمریکا و همپیمانان این کشور صدام را تحریک کرد تا به ایران حمله نظانی کنند.

خاتمی افزود: رژیم بعثی عراق با نزدیک به ۴۸ یگان نظامی با تیپ و لشگر، ۸۰۰ قبضه توپ، ۵۴۰۰ قبضه تانک و نفربر و ۳۶۰ فروند هواپیمای جنگی به ایران حمله کرد و هدف دشمن این بود که ظرف یک هفته ایران را تحت اختیار خود گرفته و در این راستا دست به جنایت‌های زیادی نیز زدند.

وی با بیان اینکه بعد از ۱۹ ماه نیروهای ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای مردمی وارد میدان شدند و با عملیات بیت‌المقدس ظرف سه روز خرمشهر را آزاد کردند، گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان با جمعی از توده‌های مردمی تاکید فرمودند که انتخابات اصل دموکراسی در ایران است و هرکسی آزاد است به شخص مورد نظر خود رای دهد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: نامزدهای ریاست جمهوری تا به امروز با یکدیگر رقابت می‌کردند و اما بعد از اعلام نتایج انتخابات باید با یکدیگر رفاقت داشته باشند.

خاتمی با بیان اینکه  شکست و پیروزی معنای ندارد و پیروز اصلی انتخابات ملت ایران هستند،افزود: رئیس  جمهور منتخب رئیس جمهور همه مردم است و شکست و پیروزی معنای ندارد و پیروز اصلی انتخابات ملت ایران هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان با جمعی از توده‌های مردمی تاکید فرمودند که انتخابات اصل دموکراسی در ایران است و هرکسی آزاد است به شخص مورد نظر خود رای دهد.