حضور در انتخابات نشان دهنده دلبستگی مردم به نظام است
حضور در انتخابات نشان دهنده دلبستگی مردم به نظام است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی روز جمعه در خطبه های نماز جمعه زنجان افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب حفظ تمامیت ارضی کشور، حاکمیت نظام، استقلال، آزادی و پاسداشت دستاوردهای خون ۲۲۰ هزار شهید ایران اسلامی می شود.وی با بیان اینکه حفظ این دستاوردها اصل دمکراسی […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی روز جمعه در خطبه های نماز جمعه زنجان افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب حفظ تمامیت ارضی کشور، حاکمیت نظام، استقلال، آزادی و پاسداشت دستاوردهای خون ۲۲۰ هزار شهید ایران اسلامی می شود.
وی با بیان اینکه حفظ این دستاوردها اصل دمکراسی در ایران است، تاکید کرد: ملت ایران حق انتخاب دارند و می توانند در سرنوشت سیاسی خود مشارکت داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، به انتظارات ولی امر مسلمین از ملت ایران پس از انتخابات اشاره کرد و گفت: پس از انتخابات برنده و طرفدارانش باید موفقیت خود را از خدا بدانند، نتیجه آن حق الناس است که همه باید آن را قبول داشته باشند و روز شنبه پس از انتخابات مهربانی و بردباری کنند.
حجت الاسلام خاتمی با تاکید بر اینکه تاکنون نامزدهای انتخاباتی با یکدیگر رقابت داشتند، افزود: بعد از نتیجه نهایی رقابت ها تبدیل به رفاقت خواهد شد.
وی، نخستین روز خرداد ۵۹ را آغاز محاصره اقتصادی جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا بیان کرد و یادآورشد: این محاصره فقط مربوط به محاصره دانش هسته ای، نیست بلکه آمریکا در صدد است ایران را در همه موارد به خود وابسته کند و پس از گذشت ۳۸ سال هنوز هم توطئه های آن ادامه دارد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر است، گفت: این روز در ایران به نام روز مقاومت نامگذاری شده چرا که روز پیروزی و ایثار ملت ایران در برابر ابرقدرت هاست.
حجت الاسلام خاتمی، فتح خرمشهر را فتح ارزش های اسلامی بیان کرد و افزود: ایمان و صلابت رزمندگان ایران در مقابل جبهه دشمنان پیروزی را برای کشور رقم زد.
وی، از همه کسانی که برای گرم شدن تنور انتخابات نام نویسی و تبلیغات کردند و دستگاه های مجری، نظارتی و امنیتی قدردانی کرد.
۷۳۲۵/۶۰۸۵
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی