۹۸ درصد کاندیداهای شورای شهر تایید صلاحیت شدند
۹۸ درصد کاندیداهای شورای شهر تایید صلاحیت شدند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، علی کاظمی ظهر جمعه  در جمع خبرنگاران افزود: برابر قانون در هر شهرستان کمیته های بازرسی به نمایندگی از مرکز تشکیل شده که سه نفر در هر کمیته عضو هستند. وی اظهار کرد:  ۷۰ نفر بازرسان هئیت مرکزی در برگزاری انتخابات مشارکت دارند وناظرین ساماندهی […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، علی کاظمی ظهر جمعه  در جمع خبرنگاران افزود: برابر قانون در هر شهرستان کمیته های بازرسی به نمایندگی از مرکز تشکیل شده که سه نفر در هر کمیته عضو هستند.

وی اظهار کرد:  ۷۰ نفر بازرسان هئیت مرکزی در برگزاری انتخابات مشارکت دارند وناظرین ساماندهی شده و در مجموع هزار و ۵۰۰ نفر امر نظارت بر انتخابات در استان زنجان را عهده دار هستند.

دبیر هئیت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان زنجان گفت: نزدیک  ۷۷۹ نفر در شهرزنجان ثبت نام کردندو برای ۱۱۳ کرسی این افراد رقابت می کنند و ۴ هزار و ۵۶۷ نفر در ۸۰۰ روستای برای شورا شرکت کردند و ۴ هزار و ۵۶۷ نفر در عرصه رقابت باقی ماندند و۹۳ نفر رد صلاحیت شد و ۲۸۵ نفر انصراف داده اند.

کاظمی تاکید کرد: ۹۸ درصد کاندیداها در این دوره تایید صلاحیت شدند و نظارت شوراها متقاوت از شورای نگهبان است.

وی افزود: امیدواریم در انتخابات آینده در زمینه اعلام نظر در خصوص کاندیداها تفاهمی صورت گیرد و با دستگاه های نظارتی و حقوقی نشست هایی برگزار شود.

کاظمی یادآور شد: افرادی که می خواهند با بزک  رای بگیرند به شعور مردم توهین کرده اند بلکه باید کاندیداها شناسنامه خوبی داشته باشند.

دبیر هئیت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان زنجان تصریح کرد: در سه شهر خرم دره، ابهر و زنجان کار جمع آوری آرا به صورت الکترونیکی  است و با هم افزایی ها و نظارت های انجام شده جمع آوری آرا به صورت مکانیزه به خوبی در حال انجام است.

کاظمی حضور مردم زنجان در پای صندوقهای رای را بسیار خوب عنوان کرد.