۹۲۶ بازرس در زنجان در محل شعبه مستقر هستند
۹۲۶ بازرس در زنجان در محل شعبه مستقر هستند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، عبدالرضا شهبازی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران افزود : امیدواریم امروز برگ زرین دیگری در نظام انتخاباتی کشور شکل بگیرد و خوشبختانه حضور مردم در زنجان بسیار پرشور بوده است. وی اظهار کرد: ستاد نظارت بر اجرای انتخابات برای صیانت از حق‌الناس شکل گرفته  و […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، عبدالرضا شهبازی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران افزود : امیدواریم امروز برگ زرین دیگری در نظام انتخاباتی کشور شکل بگیرد و خوشبختانه حضور مردم در زنجان بسیار پرشور بوده است.

وی اظهار کرد: ستاد نظارت بر اجرای انتخابات برای صیانت از حق‌الناس شکل گرفته  و هیأت بازرسی استان زنجان در چارچوب قانون شکل گرفته است.

مدیر کل دفتر بازرسی استانداری زنجان گفت: هیأت نظارت و بازرسی استان نیز تکالیف و ماموریت‌های قانونی خود را بر اساس تمهیدات لازم فراهم کرده ورسانه‌‎ها نیز در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

 شهبازی تاکید کرد:  هم‌اکنون شور و نشاط انتخاباتی در استان زنجان فراهم شده و باید این شور و نشاط را قدر بدانیم و نباید با برخی از بداخلاقی‌ها به سرمایه عمومی لطمه بزنیم و شور و نشاط ایجاد شده در استان در روزهای  اخیر به ویژه در بین نسل جوان به خوبی دیده شده و این امر در حوزه سیاسی و اجتماعی قابل تقدیر است.

مدیر کل دفتر بازرسی استانداری زنجان گفت: نباید اجازه دهیم، یک سری عواملی که خارج از حیطه است، موانع نظام را تهدید کنند و هرقدر رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شود، برای آینده کشور نیز بهتر خواهد شد.

 شهبازی تصریح کرد: در استان زنجان ۹۲۶ شعبه اخد رای وجود دارد و در همه حوزه‌ها بازرسان فعال هستند و  ۹۲۶ بازرس در محل شعبه مستقر هستند.

وی افزود: برای حسن نظارت بر اجرای انتخابات برای هر ۱۵ شعبه نیز سربازرسانی پیش‌بینی شده و آموزش‌های لازم به آنها ارائه شده ودر مجموع ۶۲ سربازرس در استان زنجان فعال هستند و بازرسان ویژه نیز عملکرد شهرستان‌های تابعه استان را ارزیابی می‌کنندو  این امر نیز برای حسن اجرای انتخابات انجام شده است.