معاون استاندار: فرایند رای گیری در همه شعب با آرامش در حال انجام است
معاون استاندار: فرایند رای گیری در همه شعب با آرامش در حال انجام است

سید بیوک موسوی روز جمعه در جمع خبرنگاران با قدردانی از همراهی رسانه ها در امر اطلاع رسانی در زمان انتخابات، افزود: انتخابات میدان عظیمی است و امکان دارد نقایصی در زمان برگزاری آن دیده شود، اما تمام تلاش ما برگزاری انتخاباتی با کمترین حواشی و حداقل ترین نقایص است.وی اظهارکرد: بنا به فرموده رهبر […]

سید بیوک موسوی روز جمعه در جمع خبرنگاران با قدردانی از همراهی رسانه ها در امر اطلاع رسانی در زمان انتخابات، افزود: انتخابات میدان عظیمی است و امکان دارد نقایصی در زمان برگزاری آن دیده شود، اما تمام تلاش ما برگزاری انتخاباتی با کمترین حواشی و حداقل ترین نقایص است.
وی اظهارکرد: بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اعتماد کافی به دست اندرکاران، مجریان و ناظران وجود دارد و همین نگاه نیز در جامعه جاری و ساری است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان، به هماهنگی عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات در این استان اشاره کرد و از شهروندان خواست رای دادن خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.
موسوی به برگزاری الکترونیکی انتخابات شورا در شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره اشاره کرد و افزود: با وجود اینکه مشکلی در فرایند اخذ آراء به صورت الکترونیکی وجود ندارد، برخی از شهروندان به ویژه سالخوردگان در نحوه کار با دستگاه های الکترونیکی با مشکلاتی مواجه شده اند.
وی تاکید کرد: در صورت اجازه وزارت کشور آمادگی داریم تا در کنار صندوق های الکترونیکی صندوق های دستی را نیز مستقر کنیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان، به بروز برخی تخلف ها در فرایند تبلیغاتی اشاره کرد و یادآورشد: این تحرکات در فضای مجازی از طریق پلیس فتا رصد می شود.
موسوی ابراز کرد: امید می رود برگزاری انتخابات مایه انسجام و وحدت ملی در کشور باشد وبه یقین مشارکت حداکثری مردم در این عرصه سرنوشت ساز سبب خوشحالی دوستان و ناراحتی دشمنان ملت ایران خواهد شد.
۷۳۱۲/۶۰۸۵
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی