سرعت وزش باد در زنجان به ۴۰ کیلومتر بر ساعت می رسد
سرعت وزش باد در زنجان به ۴۰ کیلومتر بر ساعت می رسد

حسین سلطانی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بررسی نقشه های هواشناسی و تصاویر ماهواره ای بیانگر عبور امواج کم دامنه ناشی از سطوح میانی جو مستقر بر روی دریای مدیترانه و دریای سیاه از بعدازظهر امرو به کشور حکایت دارد و علاوه بر آن فشار هوای سطح زمین به تدریج کاهش […]

حسین سلطانی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بررسی نقشه های هواشناسی و تصاویر ماهواره ای بیانگر عبور امواج کم دامنه ناشی از سطوح میانی جو مستقر بر روی دریای مدیترانه و دریای سیاه از بعدازظهر امرو به کشور حکایت دارد و علاوه بر آن فشار هوای سطح زمین به تدریج کاهش خواهد یافت.
وی اظهار کرد: بر این اساس آسمان امروز /جمعه/ این استان صاف و در بعداز ظهر و برخی نقاط استان وزش باد شدید و احتمال رگبار پراکنده در نقاط مختلف این استان وجود دارد.
سلطانی افزود: سرعت وزش باد شدید در برخی نقاط این استان نیز امروز/جمعه/ در حد شدید و بین ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت پیش بینی شده و این روند تا روز شنبه نیز ادامه خواهد داشت و شدت بیشتری دارد.
وی بیان کرد: بیشینه دمای شهرستان زنجان امروز به ۳۲ درجه بالای صفر می رسد و کمینه دما نیز برای روز شنبه ۱۳ درجه بالای صفر پیش بینی شده است.
به گفته این کارشناس، طی ۲۴ ساعت گذشته شهرهای زنجان و ماهنشان با ۲۱ درجه بالای صفر گرمترین شهرها و خیر آباد نیز با هفت درجه بالای صفر خنک ترین ایستگاه این استان طی مدت یاد شده بوده است.
۸۰۶۸/۷۳۲۰
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش