پلیس زنجان در تامین نظم و امنیت انتخابات از آمادگی لازم برخوردار است
پلیس زنجان در تامین نظم و امنیت انتخابات از آمادگی لازم برخوردار است

غلامرضا امیدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای تامین نظم و امنیت انتخابات در زنجان، قریب چهار هزار نیروی پلیس از ساعات آغازین این جشن ملی در شعب اخذ رای ثابت و سیار در سطح این استان مستقر هستند تا انتخاباتی پرشور و سالم برگزار شود.وی اظهار کرد: مردم برنده […]

غلامرضا امیدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای تامین نظم و امنیت انتخابات در زنجان، قریب چهار هزار نیروی پلیس از ساعات آغازین این جشن ملی در شعب اخذ رای ثابت و سیار در سطح این استان مستقر هستند تا انتخاباتی پرشور و سالم برگزار شود.
وی اظهار کرد: مردم برنده اصلی این انتخابات هستند و انتظار از مردم همیشه در صحنه زنجان این است که در صورت پر ازدحام بودن شعب اخذ رای و وجود صفوف طویل، خونسردی و آرامش خود را حفظ کنند و از این طریق همکاری خود با عوامل اجرایی را به نمایش بگذارند.
امیدی افزود: مردم همیشه در صحنه ایران همواره مقید به قانون هستند و به حتم پس از اعلام نتایج انتخابات نیز به قانون تمکین و نتیجه را خواهند پذیرفت.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، ۹۲۶ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای انتخابات ۲۹ اردیبهشت در استان زنجان پیش بینی شده است و ۲۰ هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی نیز عهده دار برگزاری این رویداد مهم هستند.
۳۱۸ شعبه دریافت رای در قالب ۲۱۷ شعبه ثابت و ۱۰۱ شعبه سیار آرای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر شهرستان زنجان را دریافت می کنند.
از جمعیت یک میلیون و ۵۷ هزار نفری استان، ۷۶۹ هزار و ۷۸۴ نفر در استان واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند و این میزان بیش از ۷۲ درصد جمعیت استان را شامل می شود که ۱۷ هزار و ۸۵۰ نفر آنان رای اولی می باشند.
۶۰۸۴/۶۰۸۵
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی