باید افرادی در نظام اسلامی انتخاب شوند که آبروی اسلام و انقلاب را حفظ کنند
باید افرادی در نظام اسلامی انتخاب شوند که آبروی اسلام و انقلاب را حفظ کنند

 اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید   به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه طی بیانیه‌ای از مردم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد و گفت: ملت ایران زمانی شما با حضور در صحنه نظام طاغوتی و وابسته بر ابر قدرت‌ها را برچیدید، امروز […]

 اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه طی بیانیه‌ای از مردم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد و گفت: ملت ایران زمانی شما با حضور در صحنه نظام طاغوتی و وابسته بر ابر قدرت‌ها را برچیدید، امروز هم باید در صحنه باشید باید افرادی را بر سر ارکان نظام اسلامی برگزینید که آبروی اسلام و انقلاب را حفظ کنند.

 

متن نامه به شرح زیر است:

باید همه شما، همه ما مردان و زنان، هر مکلف، همان طور که باید نماز بخواند همان طور باید سرنوشت خویش را تعیین کند (امام خمینی ره)

 

ملت شریف ایران زمانی شما با حضور در صحنه نظام طاغوتی و وابسته بر ابر قدرت ها را برچیدید امروز هم شما باید در صحنه باشید باید افرادی را بر سر ارکان نظام اسلامی برگزینید که آبروی اسلام و انقلاب را حفظ کنند در مسیر آرمان های امام راحل و انقلاب حرکت کنند.

 

از تاریخ درس بگیریم چه بسا از درون افرادی خواسته یا ناخواسته چنان به جوامع اسلامی زیان وارد کردند که دشمن خارجی در آرزویش بودند انتخابات یک حق است برگردن شما، این شما هستید که تعیین می کنید چه اشخاصی به مدت چهار سال بر مردم تصمیم بگیرند.

 

شما باید حضور پیدا کنید و باید بگردید از بین صالحین، اصلح را انتخاب کنید تحقیق کنید و به هر که رسیدید انتخابش کنید حتی اگر شخص مورد نظر اصلح هم نباشد شما به تکلیف خود عمل کردید، این را هرگز فراموش نکنید این حضور مردم در صحنه است که به کشور امنیت می بخشد هم امنیت نظامی هم امنیت اقتصادی و هم امنیت اجتماعی و فرهنگی.

 

بدانید صدام اگر می دانست بعد حمله به ایران جبهه ها از نیرو های مردمی پر خواهد شد لحظه ای فکر حمله به ایران را نمی کرد ملت شریف ایران با قاطعیت عرض می کنیم هیچ دولتی کشوری را که پشتوانه عظیم مردمی دارد تحریم نمی کند ولی کشوری که در آشوب فتنه و درگیری داخلی باشد و مردم آن جامعه در صحنه حاضر نباشند همچون صحنه انتخابات، تحریم می کند.

 

به ملت ایران عرض می کنیم انتخاب شخصی که هوای نفسش تسلیم امر خدا باشد برایشان امنیت، رسیدن به پیروزی، تحقق اسلام حقیقی، جلوگیری از انحراف و حل مشکلات کشور را رقم خواهد زد. اگر ملت می خواهند که این پیروزی به غایت خود برسد باید مواظب کسانی که دولت و مجلس را تشکیل می دهند باشد ، مبادا از طبقه مرفه و اشراف باشد مبادا در مقابل تهدید و اغواگری شرق و غرب بترسد و اتکا به درون را رها کند در غیر اینصورت شاه صفتان با رای مردم بر مردم چیره خواهد شد، چنان که خداوند فرمود سرنوشت جامعه را خودشان رقم می زنند؛ “اِنَّ اللّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیَ یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم”. سوره رعد، آیه۱۱

 

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه