نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر اردبیل گشایش یافت
نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر اردبیل گشایش یافت

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل  ظهر پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از این نمایشگاه به خبرنگار مهر گفت: این نمایشگاه می‌تواند گوشه‌ای از تاریخ دیرینه استان اردبیل را به مخاطبان معرفی کند. کریم حاجی‌زاده با اشاره به سابقه تاریخی و باستانی شهر اردبیل، تاکید کرد: این […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل  ظهر پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از این نمایشگاه به خبرنگار مهر گفت: این نمایشگاه می‌تواند گوشه‌ای از تاریخ دیرینه استان اردبیل را به مخاطبان معرفی کند.

کریم حاجی‌زاده با اشاره به سابقه تاریخی و باستانی شهر اردبیل، تاکید کرد: این شهر مواریث تاریخی، فرهنگی و باستانی متعددی داشته و از نگاه دوربین می‌توان بخشی از این زیبایی‌ها را به نمایش گذاشت.

وی افزود: میراث فرهنگی استان معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری را بخشی از رسالت خود می‌داند و از برگزاری نمایشگاه‌ها و اقدامات هنری استقبال می‌کند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تاکید کرد: در این نمایشگاه ۷۰ عکس تاریخی از اردبیل، ۶۰ اثر مربوط به بناهای ثبت جهانی کشور و آثاری از هنرمند اسماعیل دیباج به نمایش گذاشته شده است.

به گفته حاجی‌زاده علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ اردیبهشت ماه به محل نمایشگاه مراجعه کرده و از این آثار بازدید کنند.