زمان پاسخگویی به شکایات مردمی کاهش یافته است
زمان پاسخگویی به شکایات مردمی کاهش یافته است

علی محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از راهبردهای اساسی مدیریت درمان استان، پاسخگویی شفاف به بیمه شدگان و مخاطبان است که با اقدامات انجام گرفته عملکرد مطلوبی در رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مردمی حاصل شده است.وی اظهار کرد: آمار شکایات مردمی به مدیریت درمان استان طی سال […]

علی محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از راهبردهای اساسی مدیریت درمان استان، پاسخگویی شفاف به بیمه شدگان و مخاطبان است که با اقدامات انجام گرفته عملکرد مطلوبی در رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مردمی حاصل شده است.
وی اظهار کرد: آمار شکایات مردمی به مدیریت درمان استان طی سال گذشته و در مقایسه با مدت مشابه سال ماقبل آن کاهش هشت درصدی را نشان می دهد.
محمدی افزود: طی سال گذشته ۶۷ مورد از شکایات مردمی و گلوگاه های مشکلات مربوط به آن شناسایی و سپس در جهت رفع آنها با تشکیل کمیته رسیدگی به شکایات استانی بررسی شد که این رقم در سال ما قبل آن، ۷۵ مورد بوده است.
وی بیان کرد: موارد و شکایات مردمی از طریق ۱۱ کانال ارتباطی ایجاد شده در بیمارستان ها، درمانگاه ها و مراکز تحت پوشش واصل و پاسخ ها به صورت مکتوب ارائه می شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: تمامی شکایات مردمی از طریق کانال های تعیین شده در نرم افزار رسیدگی و پاسخگویی ثبت و برای پیگیری به واحد مربوطه ارجاع داده می شود.
وی، شکایات کتبی و حضوری، پست الکترونیکی، نمابر، سامانه پیامکی، ملاقات های مردمی، سامانه جامع سامد ( ارتباط مردم و دولت )، رسانه ها و نشریات، پایگاه اینترنتی، سازمان بازرسی، دفتر بازرسی مدیرعامل و تلفن پیام گیر شبانه روزی روابط عمومی را از کانال های وصول شکایات مدیریت درمان استان اعلام کرد.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، هم اکنون ۲ بیمارستان، یک پلی کلینیک و ۴ درمانگاه تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده در سطح این استان فعالیت می کنند.
علاوه بر آن ۲۲۸ پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، ۱۲۳ داروخانه و آزمایشگاه، ۱۶ درمانگاه، ۱۴ بیمارستان و کلینیک، ۳۳ مرکز رادیو تراپی، سونوگرافی و فیریوتراپی، هشت شبکه بهداشت، ۴ مرکز ام آر آی، سی تی اسکن، پزشکی هسته ای، رادیو تراپی کلینیک مهرانه با سازمان تامین اجتماعی این استان طرف قرار داد هستند.
۶۰۸۵/۷۳۲۰
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی