زنجانی ها در آستانه خلق حماسه حضور/۷۰۰هزارنفر واجد شرایط هستند
زنجانی ها در آستانه خلق حماسه حضور/۷۰۰هزارنفر واجد شرایط هستند

خبرگزاری مهر-گروه استانها: تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در حالی به پایان خود رسید که از ماه ها قبل بسیاری از کاندیداهای شورای شهر تبلیغات خود را در فضای مجازی شروع کرده بودند وحامیان کاندیداهای ریاست جمهوری تبلیغات خود را نیز در فضای مجازی گسترش داده بودند. زنجانی ها همواره طی ۳۸ سال عمر […]

خبرگزاری مهر-گروه استانها: تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در حالی به پایان خود رسید که از ماه ها قبل بسیاری از کاندیداهای شورای شهر تبلیغات خود را در فضای مجازی شروع کرده بودند وحامیان کاندیداهای ریاست جمهوری تبلیغات خود را نیز در فضای مجازی گسترش داده بودند.

زنجانی ها همواره طی ۳۸ سال عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره پشتیبانی و وفاداری خود را به نظام ثابت کردند و در عرصه انتخابات که یکی از صحنه های مهم و تاثیرگذار حمایت و پشتیبانی از نظام و تبعیت  از فرآمین ولایت فقیه است خود را به اثبات رسانند.

۹۲۶ شعبه اخذ رای در استان زنجان تدارک دیده شده است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: ۹۲۶ شعبه اخذ رای در استان زنجان تدارک دیده شده و ۶۳۰ شعبه ثابت و ۲۹۶ شعبه سیار برای انتخابات در نظر گرفته شده است.

سید بیوک موسوی با بیان اینکه در برگزاری  دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستاها در استان زنجان بیش از هزار نفر مشارکت دارند، افزود:  ۹۲۶ شعبه اخذ رای در استان تدارک دیده شده ، ۶۳۰ شعبه ثابت و ۲۹۶ شعبه سیار برای انتخابات در نظر گرفته شده است و هیچ مکانی مغفول نمانده و همه مناطق و مراکز تحت پوشش قرار دارند تا افراد بتوانند در انتخابات حضور داشته باشند.

انتخابات شوراهای اسلامی در سه شهر زنجان، ابهر و خرمدره  الکترونیکی برگزار می شود و در مجموع ۲۵۹ شعبه اخذ رأی  به صورت الکترونیکی استمعاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: انتخابات شوراهای اسلامی در سه شهر زنجان، ابهر و خرمدره  الکترونیکی برگزار می شود و در مجموع ۲۵۹ شعبه اخذ رأی  به صورت الکترونیکی است.

موسوی افزود: ضرورت همراه داشتن شناسنامه و ارائه کد ملی برای رای دهندگان  الزامی است و ثبت احوال همکاری لازم برای روز انتخابات را دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان به برگزاری بدون تنش و بی حاشیه برنامه های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جهموری در استان اشاره کرد و افزود: در خصوص انتخابات ریاست جمهوری، خود ستادهای نامزدها رعایت اصول را کردند و تخلفات بسیار کم بود.

موسوی به پرهیز از سیاه نمایی تاکید کرد و گفت: متاسفانه عده ای چند ماهی است که دولت را بی رحمانه می کوبند و عملکردسوال می برند و این خوب نیست چرا که باید انصاف داشت و در این میان سیاه نمایی عملکرد نظام منجر به مشارکت حداکثری نمی شود بلکه باعث می شوند حضور مردم در انتخابات کمرنگ باشد و آرامش در استان حاکم است و همین آرامش زمینه حضور کاندیداها و طرفداران آن‌ها را در استان فراهم کرده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: ستادهای تبلیغاتی ریاست جمهوری تخلف نداشته‌اند و اگر در این حوزه تخلفی هم انجام شده، مربوط به طرفداران بوده که در این حد قابل توجه نبوده است.

مدیر کل امور انتخاباتی استانداری زنجان با بیان اینکه بالای ۷۰۰ هزار نفر در استان زنجان واجد شرایط برای رای دادن هستند، گفت: استان زنجان بالای یک میلیون و۵۷ هزار نفر جمعیت دارد و بیش از ۱۷ هزار و ۸۵۰ نفر در زنجان رای اولی هستند.

بهروز مهدوی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه از شش ماه قبل اندیشیده شده است و آموزش های تخصصی با عوامل اجرایی و بازرسین انجام گرفته است، افزود: ۱۰ هزار نفر در استان زنجان برای برگزاری بهتر  دو انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری آموزش دیده اند.

تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری این دو انتخابات مهم انجام شده است

مدیر کل امور انتخاباتی استانداری زنجان گفت: در شهرستانهای  زنجان، ابهر و خرمدره انتخابات  به صورت الکترونیکی  خواهد بود و در هر شعبه ۵ الی ۷ نفر حضور دارند و بیش از یک میلیون تعرفه برای این دو انتخابات پیش بینی شده است و سر هر صندوق ۱۸ نفر خواهد بود.

مهدوی ابراز امیدواری کرد با فضای همدلی و تعامل میان عوامل اجرایی و نظارتی در استان، برگزاری انتخاباتی قانونمند با مشارکت حداکثری مردم را در استان زنجان شاهد باشیم.

مهدوی  افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در ندامتگاهها، بیمارستانها و مراکز درمانی و غیره پیش بینی شده و در این میان ۹۲۶ شعبه اخذ رای در استان پیش بینی شده و درشهرستانهای زنجان، ابهر و خرمدره که انتخابات شوراها الکترونیکی است ۲۵۹ شعبه در نظر گرفته شده است و ۲۹۶ شعبه سیار و ۶۳۰ شعبه ثابت خواهیم داشت.

مدیر کل امور انتخاباتی استانداری زنجان تصریح کرد: خوشبختانه در استان تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری این دو انتخابات مهم انجام شده است.

مهدوی با بیان اینکه امروز، آخرین روز فعالیت ثبت احوال برای اعمال تغییرات در شناسنامه‌ها است، افزود: خدمات این بخش، حتی در روز اخذ رای نیز بنا به ضرورت، ارائه خواهد شد تا هیچ یک از مردم استان، به دلیل مشکلات شناسنامه ای از شرکت در انتخابات محروم کنند.

۳ هزار و ۵۰۰ نفر از ناظران بر انتخابات ریاست جمهوری در سطح استان زنجان نظارت می‌کنند

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان زنجان با اشاره به آمادگی هیئت نظارت استان زنجان برای برگزاری انتخابات در سطح استان گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از ناظران بر انتخابات ریاست جمهوری در سطح استان زنجان نظارت می‌کنند.

حسین میرزاپور افزود: در استان زنجان ۹ هزار ناظر سازماندهی شده داریم که از این ۹ هزار نفر، ۳ هزار و ۵۰۰ نفر را بکارگیری می‌کنیم و همه این ناظرین نیز از اقشار مختلف مردم جامعه هستند که در این بین آنها فرهنگیان، دانشگاهیان، پزشکان، بازاریان، روستاییان و غیره دیده می‌شود.

برای هیئت نظارت استان ۱۰ نفر از نخبگان، فرهیختگان و اقشار مختلف مردم به هیئت مرکزی نظارت معرفی شده است و هیئت مرکزی نیز از بین این ۱۰ نفر به پنج نفر حکم عضویت در هیئت نظارت استان را صادر کرد که افراد از اقشار مختلف و تاثیرگذاران شهر هستندوی ادامه داد: برای هیئت نظارت استان ۱۰ نفر از نخبگان، فرهیختگان و اقشار مختلف مردم به هیئت مرکزی نظارت معرفی شده است و هیئت مرکزی نیز از بین این ۱۰ نفر به پنج نفر حکم عضویت در هیئت نظارت استان را صادر کرد که افراد از اقشار مختلف و تاثیرگذاران شهر هستند.

میراز پور پور گفت: بخشهای مستقل به جز بخشهای مرکزی نیز همکاران ما در دفاتر شهرستانها برای هر بخش ۶ نفر را از طریق مسئول بخش به دفتر شهرستان معرفی می‌کنند، بعد از بررسی در هیئت شهرستان این ۶ نفر به هیئت نظارت استان معرفی می‌شوند که با بررسی‌های لازم برای سه نفر به عنوان هیئت نظارت بخش مستقل حکم صادر شد که این  افراد نیز از اقشار مختلف مردم هستند.

رئیس هیئت نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان زنجان افزود: در شهرستانها نیز ۶ نفر از نخبگان، فرهیختگان و اقشار مختلف به هیئت نظارت استان معرفی شدند . بعد از تایید هیئت نظارت استان این ۶ نفر به هیئت مرکزی معرفی شدند و از این افراد به سه نفر حکم عضویت در هیئت نظارت شهرستان صادر شد.

بی شک روند سالم تبلیغات و برگزاری انتخابات همواره به عنوان یک اصل مهم مطرح بوده و این امر حضور گسترده و باشکوه مردم در انتخابات را به همراه داشته است.