۴ هزار نفر پلیس برقراری امنیت  روز انتخابات را برعهده دارند
۴ هزار نفر پلیس برقراری امنیت  روز انتخابات را برعهده دارند

سرهنگ علی آزادی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بر اساس قانون نیروهای مسلح از هرگونه دخالت و وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی منع شده اند و در روز انتخابات پلیس آمادگی ۱۰۰ درصدی در روز انتخابات دارد و تمام کار کنان توجیه و آموزش دیده اند.  وی اظهار کرد:  همه تمهیدات برای […]

سرهنگ علی آزادی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بر اساس قانون نیروهای مسلح از هرگونه دخالت و وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی منع شده اند و در روز انتخابات پلیس آمادگی ۱۰۰ درصدی در روز انتخابات دارد و تمام کار کنان توجیه و آموزش دیده اند. 

وی اظهار کرد:  همه تمهیدات برای حفظ امنیت انتخابات در زنجان اندیشیده شده است و تمامی کارکنان باید از هرگونه موضع گیری و جانب‌داری خودداری کنند و از حضور در ستاد انتخاباتی داوطلبان بپرهیزند.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: همه نیروهای پلیس زنجان با لایه های مختلف تعریف شده در پوشش ترافیکی، امنیتی و انتظامی حضور پر رنگ در روز انتخابات خواهند داشت.

آزادی تاکید کرد: در انتخابات مهم پیش رو از ظرفیت پلیس افتخاری، خواهران و برادران هم استفاده شده و در مجموع بیش از ۴ هزار نفر پرسنل نیروی انتظامی استان زنجان در برقراری امنیت انتخابات مشارکت دارند و در اجرای سالم انتخابات باید مردم هم با پلیس همکاری کنند.

وی افزود:پلیس نیروهای خود را درورودی های شهر هم مستقر خواهد کردتا امنیت انتخابات به خوبی فراهم شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به لزوم حضور گسترده و پرشور در انتخابات ،افزود: اقدامات لازم در شورای تامین استان انجام شده و پلیس در سه مرحله قبل، حین و بعد از انتخابات آمادگی برخورد با هر نوع قانون‌شکنی را دارد و حضور پرشور مردم در انتخابات در ارتقای امنیت بسیار مهم است.