حضورگسترده مردم درانتخابات  همراهی مردم با نظام رانشان می دهد
حضورگسترده مردم درانتخابات  همراهی مردم با نظام رانشان می دهد

فیروز علی خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه دو انتخابات شورهای شهر و روستا و ریاست جمهوری را داریم، افزود: انتخابات ریاست جمهوری بسیار حساس است و باید در انتخاب فرد اصلح و لایق دقت شود.  وی اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است و  باید فعالیت در این انتخابات با اخلاق انجام […]

فیروز علی خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه دو انتخابات شورهای شهر و روستا و ریاست جمهوری را داریم، افزود: انتخابات ریاست جمهوری بسیار حساس است و باید در انتخاب فرد اصلح و لایق دقت شود. 

وی اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است و  باید فعالیت در این انتخابات با اخلاق انجام شده و اخلاق در اولویت باشد چرا که سکان مدیریت اجرایی کشور چهار سال در اختیار این فرد خواهد بود. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: اگر ما به دنبال اخلاقی کاربردی هستیم باید قواعد لازم درباره انتخابات را مد نظر قرار دهیم و فردی برای ریاست جمهوری انتخاب شود که مدیر و کار بلد به تمام روابط داخلی و خارجی باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: فرد منتخب باید فردی انقلابی، شجاع ، متخصص و متعهد و به دنبال اتحاد و انسجام مردم زیر پرچم ولی امر مسلمین باشد. 

خسروی تصریح کرد: حضور گسترده و پرشور مردم درپای صندوقهای رای اقتدار و همدلی مردم با دولت را نشان می دهد و خوشبختانه همیشه مردم در تمام مقتضیات زمانی با دولت و نظام بودند. 

وی افزود: حضور همه جانبه و پرشور مردم  در انتخابات باعث یاس دشمن می شود و در این میان  برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده برگ زرین در کار نامه نظام خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان یاد آورشد: اقتدار و عزت ایران نیازمند حضور حداکثری و مشارکت بالا در انتخابات است و باید مردم در روز ۲۹ اردیبهشت ماه با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای توطئه های شوم دشمن را نابود کنند و به دشمن نشان بدهند که همیشه پشت رهبری و نظام هستند.