۷۰۰ هزار نفرواجدشرایط برای رای دادن در زنجان/عملکرد دولت خوب است
۷۰۰ هزار نفرواجدشرایط برای رای دادن در زنجان/عملکرد دولت خوب است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، بهروز مهدوی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، در پاسخ به سوال مهر در خصوص اینکه چه تعداد در استان زنجان واجد شرایط برای رای دادن هستند، افزود:بالای ۷۰۰ هزار نفر در استان زنجان واجد شرایط برای رای دادن هستند. تمهیدات لازم برای برگزاری […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، بهروز مهدوی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، در پاسخ به سوال مهر در خصوص اینکه چه تعداد در استان زنجان واجد شرایط برای رای دادن هستند، افزود:بالای ۷۰۰ هزار نفر در استان زنجان واجد شرایط برای رای دادن هستند.

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه از شش ماه قبل اندیشیده شده است و آموزش های تخصصی با عوامل اجرایی و بازرسین انجام گرفته است.

وی اظهارکرد: ۱۰ هزار نفر در استان زنجان برای برگزاری بهتر  دو انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری آموزش دیده اند.

مدیر کل امور انتخاباتی استانداری زنجان گفت: در شهرستانهای  زنجان، ابهر و خرمدره انتخابات  به صورت الکترونیکی  خواهد بود و در هر شعبه ۵ الی ۷ نفر حضور دارند و بیش از یک میلیون تعرفه برای این دو انتخابات پیش بینی شده است و سر هر صندوق ۱۸ نفر خواهد بود.

مهدوی تعداد رای اولی ها در استان زنجان را بیش از ۱۷ هزار و ۸۵۰ نفر اعلام کردو گفت: استان زنجان بالای یک میلیون و۵۷ هزار نفر جمعیت دارد.

وی افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در ندامتگاهها، بیمارستانها و مراکز درمانی و غیره پیش بینی شده و در این میان ۹۲۶ شعبه اخذ رای در استان پیش بینی شده و درشهرستانهای زنجان، ابهر و خرمدره که انتخابات شوراها الکترونیکی است ۲۵۹ شعبه در نظر گرفته شده است و در این میان ۲۹۶ شعبه سیار و ۶۳۰ شعبه ثابت خواهیم داشت.

مدیر کل امور انتخاباتی استانداری زنجان تصریح کرد: خوشبختانه در استان تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری این دو انتخابات مهم انجام شده است.

مهدوی با بیان اینکه باید رسانه ها با صداقت قلم فرسایی کنند، گفت: رسانه ها حزبی شده اند و با انصاف عملکرد دولت را بازگو کنند چرا که رسانه ها زبان گویای مردم هستند.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی از امام جمعه ها دولت را تخریب می کنند و باید با انصاف عملکرد خوب دولت را گفت باید دولت شاخصی برای این داشته باشد که خود را معرفی کند. 

مدیر کل امور انتخاباتی استانداری زنجان تصریح کرد:باید با شاخص هایی دولت را محک زد و هر دولتی باید عملکرد خود را با دولت قبلی ارائه بدهد و در این میان نباید عملکرد خوب دولت را نادیده گرفت.