اجرای ۳۷۵ پروژه عمرانی محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی در زنجان
اجرای ۳۷۵ پروژه عمرانی محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی در زنجان

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از  خبرنگار مهر، فرهاد امندی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: سازمان بسیج سازندگی استان زنجان پروژه های محرومیت زدایی را در دستور کار داردو ۳۷۵ پروژه عمرانی در بخش مسجد، آبرسانی شرب و کشاورزی، خانه بهداشت، مسکن محرومین را طی چند سال گذشته انجام داده است.  […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از  خبرنگار مهر، فرهاد امندی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: سازمان بسیج سازندگی استان زنجان پروژه های محرومیت زدایی را در دستور کار داردو ۳۷۵ پروژه عمرانی در بخش مسجد، آبرسانی شرب و کشاورزی، خانه بهداشت، مسکن محرومین را طی چند سال گذشته انجام داده است. 

وی اظهار کرد:  سازمان بسیج سازندگی اهدافی را در سرلوحه برنامه های خود را دارد که در قالب برنامه ریزی های پنج ساله و یک ساله انجام می دهد. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: ۱۰۰ تیم پزشکی به مناطق محروم برای ارائه خدمات ویزیت،مشاوره و دارویی به صورت رایگان در سال گذشته اعزام شدند و ۱۶ هزار و ۷۰۰ نفر نیز در سال جاری در اردوهای جهادی شرکت می کنند.

امندی از اجرای ۵۸ پروژه محرومیت زدائی در استان زنجان خبر داد و گفت: ۲۷ پروژه مرمتی هم در سال گذشته در استان زنجان اجرا شده است. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: ۷۲۰ نفر به مبلغ ۹ میلیارد تومان در سال گذشته از تسهیلات اقتصاد مقاومتی استفاده کردند.

امندی افزود: ارتقای فرهنگ و روحیه جهادی اولویت اول این سازمان است که در این زمینه برنامه های مختلفی برگزار می شود.

وی به تعداد طرح‌های اجرا شده اقتصاد مقاومتی در استان زنجان از نیمه دوم سال ۹۲ تاکنون اشاره کردو گفت: تا کنون بیش از ۲ هزار۲۵۰ طرح اقتصاد مقاومتی در زنجان اجرا شده است.

رئیس بسیج سازندگی استان زنجان ابراز کرد: عمده طرح‌های اجرا شده اقتصاد مقاومتی در استان زنجان مربوط به صنایع غذایی و صنایع تبدیلی بوده و برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی با هماهنگی سازمان بسیج سازندگی استان تهسیلات بانکی برای کارفرمایان در نظر گرفته شده است.