۱۲۱۰ پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور تکمیل شده است
۱۲۱۰ پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور تکمیل شده است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران استان زنجان، در پاسخ به سوال خبرنگار مهر افزود: در حال حاضر در مجموع سه هزار و ۸۰۰  پر وژه نیمه تمام ورزشی داریم که در هر حال در این دولت هزار و ۲۱۰ طرح را تمام کردیم […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران استان زنجان، در پاسخ به سوال خبرنگار مهر افزود: در حال حاضر در مجموع سه هزار و ۸۰۰  پر وژه نیمه تمام ورزشی داریم که در هر حال در این دولت هزار و ۲۱۰ طرح را تمام کردیم و به بهره برداری رسید. 

وی اظهار کرد:  ۲۰ استادیوم ۱۵ هزار نفری تمام شد ه است  و از نظر سخت افزاری وزارت ورزش را در وضعیت خوبی قرار داده است. 

وزیر ورزش و جوانان گفت:  دو استادیوم آزادی و تختی در تهران قبل از انقلاب ساخته شده بود و با رویکرد عدالت محورانه دولت تدبیر و امید توانستیم ۲۰ استادیوم  در مراکز استانها را در سطح کشور ایجاد کنیم. 

سلطانی فر تاکید کرد: استادیوم ۷۵هزار نفری اخیرا احداث شده اصفهان، ۵۰ هزار نفری تبریز، ۵۰ هزارنفری  شیراز و نقش جهان و مشهد و سامن و ۵۰ هزار نفری غدیر اهواز را احداث کردیم. 

وی افزود: خوشبختانه ساخت این استادیوم ها باعث شده که مسابقات بین اللملی فوتبال و ورزش های میدانی را در سطح آسیا میزیانی کنیم و تقاضای میزبانی مسابقات اسیایی جام را داریم  چرا که ظرفیت  لازم را داریم.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: فوتبال ما در آسیا پر طرفدار است و پر تماشاترین و پر طرفدارترین ورزش است و باشگاههای  ما بیشترین هوادار را دارند و برای فیفا خیلی مهم است و به همین جهت زیر ساختهای خوبی در حوزه ورزش در سطح کشور داریم. 

سلطانی فر افزود:  باید به سراغ همگرایی و هم افزایی در حوزه توسعه زیرساخت های ورزشی کشور بوده و این مهم را افزایش دهیم و آموزش و پرورش، شهرداری ها، اداره کار، تعاون ورفاه اجتماعی، وزارت علو و نیروی انتظامی  همه این سالن ها را به طور منسجم در اختیار مردم قرار بدهیم.