با برجام اشتغال، سرمایه گذاری، فضای آرام و امنیت را ایجاد کردیم
با برجام اشتغال، سرمایه گذاری، فضای آرام و امنیت را ایجاد کردیم

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر حجت الاسلام حسن روحانی صبح امروز در جمع مردم زنجان و در سالن ۶هزار نفری شهر زنجان با بیان اینکه برخی ها با توهین به مردم، جامعه، معلمین و فقرا می خواهند برای خودشان رای جمع کنند، گفت: ما رای را برای ایران، برای اقتدار […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر حجت الاسلام حسن روحانی صبح امروز در جمع مردم زنجان و در سالن ۶هزار نفری شهر زنجان با بیان اینکه برخی ها با توهین به مردم، جامعه، معلمین و فقرا می خواهند برای خودشان رای جمع کنند، گفت: ما رای را برای ایران، برای اقتدار و عزت ایران، برای مردم ایران، برای زنان و همه آحاد جامعه می خواهیم.

وی با بیان اینکه عده ای جوانان را فقط جوانان اطراف خود می بینند، افزود: جوانان بهتر از شماها شب عاشورا، شب احیا و دعا را می شناسند و شما تنها دور و بر خودتان را می بینید و جامعه را در انحصار خود و در حصر افکار خود می بینید.

روحانی افزود: ما قبول داریم قدرت از اقتصاد است، قدرت از سیاست است، قدرت از نیروهای مسلح است و قدرت ما به ایمان جوانان ایرانی است و شما از قدرت و ایمان جوانان نترسید.

وی با اشاره به عملکرد صداوسیما درخصوص بیان عملکردهای دولت گفت: صداوسیمایی که حاضر نیست از دولت تعریف کند، حداقل بیاید وضعیت دریاچه ارومیه را نشان دهد. اگر دولت یازدهم نبود الان دریاچه ارومیه احیا نشده بود و گردوغبار این دریاچه همه مناطق غرب کشور را فراگرفته بود و کشاورزی نابود شده بود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه برخی ها می گویند دولت در زمینه ایجاد اشتغال موفق عمل نکرده است افزود: هشت سال دولت در دستان شما بود در هشت سال دولت خودتان چه تعداد شغل ایجاد کردید. شما در هشت سال اشتغال ۸۶۰ هزار خانم را از بین بردید، شما در هشت سال ۱۰۰ هزار اشتغال خالص ایجاد نکردید ما به دنبال اشتغال هستیم. ما با برجام اشتغال، سرمایه گذاری، فضای آرام و امنیت را ایجاد کردیم.

این خبر تکمیل می شود…