غبار مناطق مختلف استان زنجان را فرا گرفت
غبار مناطق مختلف استان زنجان را فرا گرفت

حسین سلطانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت جوی امروز /سه شنبه/ استان صاف، قسمتی ابری و با غبار آلودگی پیش بینی شده است که از ظهر همین روز نیز با وزش باد شدید بین ۴۰ تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت همراه خواهد بود.وی اظهار کرد: بر این اساس […]

حسین سلطانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت جوی امروز /سه شنبه/ استان صاف، قسمتی ابری و با غبار آلودگی پیش بینی شده است که از ظهر همین روز نیز با وزش باد شدید بین ۴۰ تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت همراه خواهد بود.
وی اظهار کرد: بر این اساس آسمان این استان روز/ چهارشنبه/ نیز صاف پیش بینی شده اما در منطقه طارم با توجه به افزایش پوشش ابر احتمال رگبار پراکنده و کاهش دما وجود دارد.
سلطانی افزود: برای ۲ روز پایانی هفته جاری نیز وضعیت جوی نسبتا پایداری پیش بینی شده و دمای هوا نیز تغییر محسوسی نخواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: خنک ترین و گرم ترین شهرهای این استان طی ۲۴ ساعت گذشته قیدار با ۸ درجه و آب بر طارم با ۳۲ درجه بالای صفر اعلام شد و دمای فعلی شهر زنجان نیز ۱۴ درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییر چندانی نشان نمی دهد.
۶۰۸۵/۷۳۲۰
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی