یاد گیری قرآن  در مقاطع ابتدایی زنجان باجدیت برگزار می شود
یاد گیری قرآن  در مقاطع ابتدایی زنجان باجدیت برگزار می شود

اصغر بیات در گفتگو با خبرنگار مهر گفت:امتحانات مقطع ابتدایی در استان زنجان از ششم خردادماه شروع و تا ۱۳ ادامه دارد و مدارس این مقطع تا ۱۳ دایر است.  وی از تحصیل بیش از ۹۶ هزار و ۶۰۰ دانش آموز مقطع ابتدایی در هزار و ۵۵ مدرسه استان زنجان خبر داد.  معاون آموزش ابتدایی […]

اصغر بیات در گفتگو با خبرنگار مهر گفت:امتحانات مقطع ابتدایی در استان زنجان از ششم خردادماه شروع و تا ۱۳ ادامه دارد و مدارس این مقطع تا ۱۳ دایر است. 

وی از تحصیل بیش از ۹۶ هزار و ۶۰۰ دانش آموز مقطع ابتدایی در هزار و ۵۵ مدرسه استان زنجان خبر داد. 

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به فعالیتهای قرآنی در مدارس ابتدایی استان زنجان اشاره کردو گفت: طرح آموزش ۳۳ روزه قرآن برای پایه سوم از یازدهم آبان ماه  سال گذشته در مدارس استان برگزار شده و دانش آموزان استقبال زیادی به برگزاری این دوره ها دارند. 

بیات تاکید کرد: خوشبختانه در مقاطع ابتدایی زنجان یاد گیری قرآن با جدیت برگزار می شود و اداره کل آموزش و پرورش استان به آموزش ارکان نماز در قالب برنامه های درسی و مکمل برنامه ریزی لازم را دارد. 

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد: در راستای ارتقای کیفی تعلیم و تربیت و فعالیت دوره های ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش برنامه ریزی لازم را کرده است.

وی افزود: امسال تقویت برنامه های فرهنگی و دینی جزو اولویت کاری اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان است و  توجه به فعالیت ها و برنامه های قرآنی باعث ارتقای باورهای دینی در بین دانش آموزان می شود.